voor Yvet (vetje76)

A

Anoniem

Guest
Ha meis, ik las je berichtje over de huisarts en de gyn zojuist en dacht je even succes te wensen. Gaat snel zeg, gelukkig maar he?! Anders ga je je alleen maar nerveus maken. Tenminste dat zou ik wel hebben...
Ik vroeg mij nog af of je man ook gaat controleren of alles goed is.

Heel veel succes en liefs

Hoi Toulouse,

Bedankt voor je berichtje.
Ik heb op het internet eens gezocht wat je zoal kan verwachten wanneer je bij de gyn terecht komt. Jeetje, lijkt me wel ingrijpend. Denk dat ik mijn baas ook maar even moet inlichten. Stel als ik onder werktijd naar het ziekenhuis moet voor bepaalde onderzoeken.

Ja mijn man laat zich ook onderzoeken. Dat gaat geloof ik gelijk mee in de reeks van onderzoeken. Detail is dat hij in Irak is geweest en mijn huisarts vond dat wel noemenswaardig voor in de verwijsbrief. Wie weet aan wat voor stoffen hij bloot heeft gestaan.

Ik hou je op de hoogte. Zij de duivels bij jou al definitief doorgebroken? Enne, waar ga je naar toe op vakantie?

Groetjes Yvet

pfff, ik ben plaatsvervangend een beetje nerveus voor jullie. Het zal toch niet dat Irak, roet in het eten gaat gooien... Wie weet heeft dat wel extra spanning voor je man betekend en beïnvloed dat de zaadjes. Of de warmte daar of strakke onderbroeken, hihi. Ahhh, ik moet ook niet speculeren, sorry.

Deze klusronde zitten we lekker op een zonnig eiland. Nieuwe ronde want het is uiteindelijk gisteren echt doorgebroken. Cyclus is weer (gewoon) 27 dagen. Ik heb goede hoop omdat we dan lekker ontspannen zijn. Dan is mijn nieuwe nod 13 februari. Voor begin maart heb ik al een afspraak bij de gyn (voor iets anders) maar als het weer niet is dan bel ik misschien wel of ik eerder kan komen. Want ik begin ’m behoorlijk te knijpen zo langzamerhand.

Doordat vorige keer al bleek dat we veel overeenkomsten hadden trek ik het mij meer dan gemiddeld aan, je verhaal. Vandaar mijn interesse. Ik hoop dat je het niet erg vind...

Liefs

pfff, ik ben plaatsvervangend een beetje nerveus voor jullie. Het zal toch niet dat Irak, roet in het eten gaat gooien... Wie weet heeft dat wel extra spanning voor je man betekend en beïnvloed dat de zaadjes. Of de warmte daar of strakke onderbroeken, hihi. Ahhh, ik moet ook niet speculeren, sorry.

Deze klusronde zitten we lekker op een zonnig eiland. Nieuwe ronde want het is uiteindelijk gisteren echt doorgebroken. Cyclus is weer (gewoon) 27 dagen. Ik heb goede hoop omdat we dan lekker ontspannen zijn. Dan is mijn nieuwe nod 13 februari. Voor begin maart heb ik al een afspraak bij de gyn (voor iets anders) maar als het weer niet is dan bel ik misschien wel of ik eerder kan komen. Want ik begin ’m behoorlijk te knijpen zo langzamerhand.

Doordat vorige keer al bleek dat we veel overeenkomsten hadden trek ik het mij meer dan gemiddeld aan, je verhaal. Vandaar mijn interesse. Ik hoop dat je het niet erg vind...

Liefs

Terug
Bovenaan