voor Yvon

Hoi Yvon,

Ik ben vandaag op controle geweest bij de gyneacoloog. Wat is het toch een schat! Ze is altijd zo lief en rustig en neemt alle tijd voor je.

Onderzoek op het vruchtje heeft weer niks opgeleverd, maar dat had ik ook niet verwacht. In principe is ook al alles nagekeken wat nagekeken kon worden, maar dat ziet er allemaal goed uit. Het enige wat ze nog kunnen doen is naar de vitamines in het bloed kijken en daarvoor moet ik een keer nuchter mijn bloed laten prikken.

Er was in ieder geval ook geen reden om even te wachten met zwanger worden. In principe kunnen we na de eerste menstruatie weer beginnen. Ook al zouden we een tijdje wachten om mijn lichaam bijvoorbeeld rust te geven, het verkleint de kans op een miskraam niet.

Het beste lijkt mij nu om alles op zijn beloop te laten. Lekker leven, genieten van de dingen, plezier maken en raak ik zwanger dan is dat natuurlijk perfect. De kans op een goede zwangerschap was nog steeds meer dan 50%, maar dat klinkt me toch niet echt super in de oren, tegenover 90% normaal gesproken. Maar het is gewoon niet anders.

Hoe dan ook, we gaan er weer wat van proberen te maken. Dit zal één van de laatste keren zijn dat ik op deze site kom, omdat ik mijn gedachten nu eens echt wil verzetten. Als ik toch steeds hier kijk word ik met vanalles geconfronteerd en dat probeer ik nu juist achter me te laten.

Yvon, heel veel sterkte voor de toekomst en heel veel geluk!

Liefs van Sacha

Hoi Sacha,
Ik heb aan je gedacht vandaag.Gelukkig is alles positief en denk je ook weer positief.Net wat je al aangeeft om lekker te leven en ik denk dat dit ook de beste manier is om weer zwanger te raken.Met mij ook alles goed.Alleen heb ik al voor de derde keer een blaasontsteking en slik ik weer een kuur van 7 dagen.Door de kuur voel ik me snel duizelig en moe en hierdoor voel ik me weer snel emotioneler.Ik kan het nog steeds niet laten om zo af en toe deze site te bezoeken.Ik vind het toch wel prettig om bepaalde gevoelens te herkennen en dit te delen met sommige meiden.Al kijk ik nu meer op de site opnieuw zwanger raken.Ik wens je ook erg veel geluk voor de toekomst.Erg bedankt voor het lezen en beantwoorden van mijn vragen.Ik heb erg veel steun aan je gehad en dit heeft me erg goed gedaan.Wieweet tot snel weer bij het forum voor zwangeren.

Liefs Yvon

Terug
Bovenaan