Voor Zeeuws Meisje

Hoi hoi,

Je vertelde dat je een echo had laten maken in V? Is dat goed bevallen? Wij hebben bij de eerste een pretecho laten maken in G. (we wonen vlakbij), maar die zijn nu tijdelijk gesloten wegens zwangerschapsverlof. We willen toch heel graag een pretecho laten maken en het meest logische is dan in V. Hebben jullie nog een speciaal pakket gekozen?

Sorry voor al m'n vragen hoor, hahaha.

Groetjes,
Nelly

Hoi Nelly,

Bij ons was het een SEO, dus geen pretecho. Het was ook geen 4d-echo ofzo. Maar de mevrouw die we hadden was wel heel fijn! Weet helaas haar naam niet meer, sorry. O wacht, ik heb even hun site gezocht, ze doen in ieder geval ook pretecho's: www.echopraktijkzeeland.nl  (Voor het geval de link niet doorkomt: echopraktijkzeeland punt nl). Ga je toch niet morgen terug? Je mocht toch morgen opnieuw komen? Ik hoop zo dat je inderdaad nog een fijne echo krijgt, het is gewoon heel leuk om te zien!

Groetjes,

Zeeuws Meisje

Hoi hoi,

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb idd op de site gekeken en ze doet naast de SEO ook pretecho's ('s avonds of zaterdagochtend). Morgen hebben we nog een keer de SEO in Goes. Hopelijk ligt de baby nu wel goed en kan ze het hartje goed bekijken. Daarnaast willen we ook nog graag een pretecho laten maken. Dat hebben we bij de eerste ook gedaan. Dat was een hele leuke ervaring. Alleen in Goes is het momenteel gesloten, dus moeten we uitwijken naar Vlissingen. Nu is dat niet zo heel erg hoor.

Leuk om te horen dat je in ieder geval een fijne ervaring had met EPZ (ik bedoel niet de kerncentrale hoor, hahaha). We gaan denk ik morgenavond bellen voor een afspraak.

Groetjes,
Nelly

Terug
Bovenaan