Voor Zoey, petra uit h, Po & Kimpansee

Lieve meiden,

Wederom bedankt voor jullie reacties. Altijd fijn als er meiden reageren.

Zoey, wat ben jij ook een nachtbraker !!! Of heb je ook een baan waarbij je late dienst draait ???

Petra uit h, ik snap best dat je niet te vaak durft te testen als je al vaker teleurgesteld bent. Ik heb alleen de vorige ronde kunnen testen. De eerste 2 ronden werd al uit mijn droom wakker geschud door de rode duivels.

Po, bedankt meid !!

Kimpansee, mijn NOD had ik gisteren 14 juli i.p.v. 15 juli vandaag maar het hindert niet hoor !!! Maar ik wou het je toch nog even zeggen.

Maar tot nu toe nog steeds niets !!!!! I 'll keep my fingers crosst, nog steeds !!!! Het is toch wel ontzettend spannend !!! We will keep in touch !!!

Veel liefs Biaggi

Nou, echt anders ??? Nee. Maar volle buik, volle borsten, bij vlagen misselijk en steken in mijn onderbuik. En dat al een paar dagen. Ik weet het niet meer, hoor !!! Morgenvroeg gaan we testen en hoop dat ik mijn vriend en jullie goed nieuws kan brengen. Verder vertellen we het eerst nog niemand, eerst zelf van genieten. Hoe gaan jullie dat doen ??? Ben benieuwd.

Groetjes Biaggi

Hoi Biaggi,

Nou ik hoop voor je dat het deze maand gelukt is. Kun je gaan genieten.
Ik zelf ga ervan uit dat ik niet zwanger ben en als ik dan wel zwanger blijk te zijn dan is dat heel mooi.
Ik wens je veel succes morgen met testen. Ik had gelezen dat je morgen namelijk gaat testen. Ik zal voor je duimen.

Groetjes Bianca

he biaggi

heel veel succes morgenvroeg!!
helaas moet ik werken van 8.15 tot 21.30 (!!!!!!) gekkewerk ja!!

maar morgenavond kom ik zeker ff kijken voordat ik doodmoe in me bedje val!!!!

ik duim met je mee....heeeeeellll haaaarrrrdddd!!!

xx kimpansee

Spannend hoor morgen,

Kun je wel slapen vannacht?
Ik wens je in iedergeval heel veel succes en ik hoop dat je een dikke plus hebt.

Dus weltrusten vannacht en good luck!

Liefs Bibi

He Biaggi,

Ik had nog gereageerd onder je andere berichtje, maar ook ik duim heeeeeeeeel hard met je mee!!!!

Succes en ik ben morgenochtend online, hoe laat ga je testen?

Groeten, Vanessa

Hoi Biaggi,

Klinkt wel veel belovend! Spannend!!!!!
Ik zou niet weten of ik m'n mond zou kunnen houden als het zover zou zijn. Van te voren denk je 'Ik zeg niets', maar of dat je dat dan ook werkelijk doet, tja da's een tweede! Ik denk dat je het wel van de daken zou willen schreeuwen.

Ik heb nu al het gevoel dat iedereen aan ons kan zien dat wij aan het proberen zijn, heb ook constant de neiging om het te vertellen aan iedereen. 't is zo spannend allemaal. Maar niet doen he...zeker niet op het werk, daar zijn ze toch al niet blij met zwangeren...dus slikken elke keer en niets zeggen!

Daarom ben ik blij dit forum gevonden te hebben. Met jullie kan ik het tenminste delen!!

Nou meid, veel succes voor jou en je vriend morgenochtend!!

Groetjes, Jans

DuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuim

Terug
Bovenaan