Voor Zwelgje

A

Anoniem

Guest
Hoi Zwelgje,

Ik herrinner me jou inderdaad. Meid, wat schrok ik van je berichtje! Ik dacht dat je inmiddels al een flink eindje onderweg zou zijn. Wat erg! 2X vlak achter elkaar een miskraam. Ik heb er inmiddels ook 2 gehad, maar daar zat een "gewone"zwangerschap tussen. Ik kan me niet indenken hoe jij je nu moet voelen. Knap dat jullie toch weer verder proberen. Ik weet niet of ik het zou kunnen.  Het gaat de volgende keer vast goed! Ik voeg je aan de volgende lijst toe.
Ik hoop dat jullie weer gauw zwanger zijn!

Groetjes, Kat

Hoi kat

Dat is inderdaad een tijdje geleden , had het even allemaal af gezworen was het allemaal spuugzat.

De eerste miskraam is "gewoon verkeerd"   gegaan.

De maand erop was ik weer zwanger en dat leek allemaal goed te gaan tot
de eerste echo dat er een bloedprop werd gevonden in mijn baarmoeder
onder het vruchtzakje .

De week erop moest ik terug komen voor weer een echo om te kijken of de
bloedprop groter was geworden en inderdaad die was een aardig end
gegroeid.

Dus we moesten de week erop weer terug komen om te kijken of er een verandering was opgetreden.

Die was er inderdaad mijn baarmoeder zo groot als een water meloen   en het vruchtzakje zo groot als een manderijntje .

Die donderdag is het mis gegaan en ben ik naar de verloskundige toe gegaan en daar is het mis gegaan.

Kreeg gigatische pijn in mijn buik en verloor mijn bewustzijn.

Met spoed naar het ziekenhuis en daar hebben we gekeken of alles goed
was het hartje klopte nog alles was verder goed   dus ging met een
gerust hart naar huis.

De volgende nacht ging het mis bloedingen stolsels alles kwam eruit en
dat was in principe alleen maar goed alleen door de stroming is de
vruchtzak mee gekomen , ze hebben in het ziekenhuis de vrucht
onderzocht en er was niks mee mee , heb mezlef een hele tijd een hele
hoop kwalijk genomen en heb nu eindelijk voor mezelf rust gevonden.

We hebben het voordeel dat als het nu raak is dat ik gelijk een echo
krijg om te kijken of er verder geen complicaties zijn dus dat is al
wel weer een geruststelling.

maar genoeg over mij hoe is het met jou en wat is er allemaal verder gebeurd .

je krunt me anders eventueel ook toevoegen op MSN : Brilliantje@hotmail.com

Ik hoop het snel te horen van je

groetjes Danielle

Hoi Zwelgje,

Meid wat een verhaal! Van de eerste keer kon ik me nog wel vaag herinneren. Zo verliep mijn eerste mk ook. Maar hoe bij jouw de tweede mk gegaan is is ook best heavy. Bij mij is het gewoon niet verder gegroeid en het hartje ging maar niet kloppen.  Dus ze hebben het 12 april (op de verjaardag van mijn zusje) weggehaald. Maar of dat ne een dag eerder of later was gebeurd, vergeten doe je het toch niet. En het feit dat november eraan gaat komen is nou ook niet bepaald prettig. Maar wat zullen jullie dit keer geschrokken zijn! Had je na die spoedrit naar het ziekenhuis niet zoiets van: jullie zeggen nou wel dat het er goed uit ziet, maar ik geloof er geen barst van? Fijn dat het vruchtje onderzocht is, en dat het verder niks raars heeft opgeleverd. Ze hebben het bij ons ook onderzocht, en daar is ook niks gevonden. Het was gewoon domme pech. Maar hoe gaat het nu? Kun je er goed mee overweg? Hoe je het ook bekijkt, een mk is een hele klap.

Bij mij is het op het moment rustig. Ik zit te hopen dat het vlot weer raak is. Na mijn eerste miskraam was het na 4 rondes weer raak. En toen kregen we een prachtzoon. Dus na deze mk ging ik er eigenlijk van uit dat het zo gepiept zou zijn. Niet dus! Maar goed, het kan nog steeds deze ronde. Maar de afgelopen maanden voelde ik iedere keer van alles. Ik ging steeds achterlijker doen. Dat is deze maand wat minder. Maar ik heb volgende week NOD, dus wat niet is kan nog komen. Maar ik heb op dit moment zoiets van: We zien wel.
Het gaat ons allebei vast nog een keer lukken! En dan gaat het allemaal goed, met 2 mooie kindjes als resultaat!

Groetjes, Kat

Oh, nog even deze: Neem jezelf niks kwalijk!   Dat klinkt allemaal heel makkelijk. Ik heb het zelf ook gedaan, dus het hoort erbij.
Lekker dat je zo vlot terecht kunt voor een echo. Wij ook, en dat vind ik een hele geruststelling!

Groetjes, Kat

Ik heb me er bij neer gelegd dat het een beslissig is geweest van moeder natuur en dat ik niks verkeerds heb gedaan .

Trouwes ik zou het wel helemaal geweldig vinden als het bij ons alle
twee gaat lukken deze maand zitten we weer op hetzelfde forum en zijn
we ook bijna te gelijk uit gerekend   we wachten het af mijn NOD is op 24 aug

groetjes

Dat is ook mijn NOD! Ben benieuwd of het ons beiden deze maand gegunt is.

Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan