Vooraf inkopen

Ik ben van plan om nu al rond te neuzen in de folders op leuke sinterklaasaanbiedingen. Zodat we in december niet alles tegelijk moeten kopen.
En die zak moet wel weer vol he! hihi

Zijn er nog meer moeders die vooraf al cadeautjes kopen? Ik kan nu trouwens niet meer kopen als Isabelle erbij is. Die ziet dat meteen!

Groetjes Babybelle

Ja hoor, ook ik koop vooraf al. Als ik dingetjes zie, dan koop ik het gelijk. Zo ben ik er afgelopen weekeind achtergekomen, toen mijn kinderen uit logeren gingen, dat ze nog geen toilettasje hebben. leuk sinterklaas cadeau dus.

Ik heb dat vorig jaar ook gedaan en ben dat dit jaar weer van plan! Is echt super fijn, dan hoef je op het laatste moment misschien alleen nog maar wat kleine dingen te halen. Vorig jaar hebben we het trouwens 's ochtends gedaan. De sint had 's nachts de cadeaus op tafel gelegd en toen we dus beneden kwamen wisten ze niet wat ze zagen! hihi. Even kijken hoe we het dit jaar gaan doen....

Ik koop ook al wat dingen voor de kids. Als ik iets leuks tegenkom in de stad dan neem ik het mee. Ik heb op zolder een grote tas staan en daar doe ik alles in. Kwam er gister achter dat de tas al behoorlijk vol zit, hi hi.

hai,

Wat ik nu ga zeggen is misschien niet leuk, maar ik denk dat ik dit jaar nog niet aan sinterklaas doe.
Ik vind er niks aan en jesse weet echt nog niet wie hij is.
Kerst doen wij altijd met cadeautjes enzo.
Het kan zijn dat ik nog van gedachten verander.

Maar ik zou ook af en toe wat kopen, zeker als er een leuke aanbieding komt.

Gr Linda

Hoi,

weet nog niet of we aan sinterklaas doen, we krijgen wel altijd post uit Nederland opgestuurd. Met kerst doen we in elk geval wel aan cadeautjes.
En we hebben al cadeautjes liggen! Doordat Alice een broertje heeft gekregen, ze zelf jarig is geweest en alle opa en oma's een paar week op visite zijn geweest en die allebei een koffer vol met kadootjes bij zich hadden van andere familie/vrienden, hebben we het 1 en ander achter gehouden!

Groetjes Alberdien

hoi,

ik koop ook van alles in voren, ik heb vandaag bij de aldi nog een vloerpuzzel gekocht met van die grote puzzelstukken voor maar liefst 1 hele euro hahahah.

vind het wel moeilijk om voor die ene euro het apart te leggen voor 5 dec. maar hij heeft nu al zoveel dat ik het toch gedaan heb.

verder heb ik al een teken/magneetbord wat je ook als tafel kunt gebruiken met krukje.
een groot vliegtuig wat je in elkaar moet zetten, verf en een kliederschort dus bijna klaar hahahah.

groetjes jolanda

Terug
Bovenaan