Vooral in de avond en nacht zwangerschaps klachten

Hallo dames, wie herkent dit??

Ik ben nu ongeveer 4 weekjes zwanger van mijn eerste kindje en heb weinig klachten gelukkig. (Veel dorst, gevoelige borsten en buikampen, sneller moe)

Het valt mij op dat ik in de avond (rond etenstijd) en nacht enorm veel buikkrampen krijg. En 10 x zo erg als menstruatiekrampen.

Is het gek dat dot alleen in de avond/nacht is?

Hoi hoi,

Nee hoor, dat is niet gek. Welke klachten je krijgt, in welke mate en wanneer verschilt per vrouw en kan zelfs verschillen per week!

Ikzelf had er 's ochtends vroeg last van en ook rond het avondeten. Sinds week 13 is het grootste deel van de klachten weg, ben nu 18wk3d, en zit ik alleen nog met m'n energielevel dat schommelt.

Ik heb echt precies hetzelfde. Begon bij 4 weken en ben nu 6 weken. Heel internet afgestruind om te ontdekken wat het is, maar lees vooral dat het heel normaal is. Bang voor een ongesteldheid heb ik nu niet meer, maar de buikkrampen kunnen ‘s nachts soms zo heftig zijn dat ik even moet lopen en ik dus niet goed meer kan slapen.

Je bent dus niet de enige :) zal vast komen omdat je baarmoeder groeit. Sterkte ermee!

Ik had een positieve zwangerschapstest en gelijk begonnen de gigantische buikkrampen. Leek inderdaad op menstruatie achtig alleen dan nog 10 x zo erg. Dook soms gewoon in elkaar en het was de hele dag door. Bij mij was het over na ongeveer 9/10 weken. Nu 32 weken zwanger ?

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
De menstruatiekrampen zijn herkenbaar, ik heb relatief laat getest, omdat ik door die krampen dacht dat ik gewoon ongesteld zou worden, niet dus, ondertussen ben ik 37 weken zwanger. Geniet ervan!

Dankjewel allemaal voor de reacties. Stelt me gerust. Vandaag was mijn nod. Dus toch stiekem nog een testje gedaan omdat de test van 10 en 11 dpo niet knal waren maar wel opliepen.
Vandaag na 3sec een duidelijke streep??

Terug
Bovenaan