Voorbeeldige baby!!!

Vandaag met de meiden van mijn werk een dagje amsterdam gedaan! Rondvaart en daarna wat eten in een restaurantje.
Omdat ik het makkelijker vond om Jordy mee te nemen ipv te gaan kolven de hele dag heb ik de sprong gewaagd om hem dus maar mee te nemen. (na overleg wel hoor)
Nou de jongen was om op te vreten. Iedereen helemaal weg van hem..en hij was zo lekker rustig...om zich heen kijken, beetje spelen, praten, slapen.. Pas na het eten begon hij een beetje te mekken van vermoeidheid...ben toen opgestapt om naar huis te gaan. werd toch al tijd...
Is dat nou geen luxe...zo;n heerlijk zoete baby....

Groetjes Diana

Hoi Diana,
Heerlijk he om je kleintje mee te kunnen nemen, dan heb je nog meer plezier (kun je lekker pronkene hahaha)

Ik kan Jadey ook echt overal mee naar toe nemen, die vind ook echt alles best. als ze een keerje haar dagje niet heeft dan gaan  we gewoon lekker naar huis.

Wat hebben wij toch lieve kleintjes he!!
gr tammy

hoi hoi,

Leuk he,bij ons gaat Armando ook gewoon mee met dat soort dingen.
Wij zijn dus al 2 keer wezen uit eten.
De eerste keer was een verjaardag,eerst dus visite en daarna met zijn allen uiteten,en hij gedroeg zich voorbeeldig.
HIj had ook wel een mooie plek naast een raam,beetje kleppen beetje spelen beetje slapen.
Leuk he zulke lieve kindjes,logisch dat we zo trots zijn

Liefs Merel

Terug
Bovenaan