voorbereiden APK B'Elanna

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames...

Ik zit me alvast geestelijk voor te bereiden op het CB afspraakje van dalijk (9.00 uur)
Ik merk toch wel dat ik het ff neer moet zetten  ook als hulp zeg maar.. hahaha.

Ik heb al vaker daar een aanvaring gehad met de arts, ik heb daarna mijn beklag bij haar neergelegd, en sindsdien geen probs meer.
Normaal heb ik een hele lieve VPK, maar die was er de laatste keer niet meer... en die Toos die ze laatst had... pffffff, wat een takke-trol zeg!!!

Ja, de afspraken liepen uit... maar dat wil toch niet zeggen dat ze de moeder hoeft af te blaffen?? Zoals meerdere van jullie tegen het probleem "kokhalzen" stuiten, heb ik dat ook gehad. Met de 8 maanden potjes en met brood...
Zoals gewoonlijk deed ik het in haar ogen niet goed... B'Elanna moest écht stukjes leren eten (was 8,5 maand)
Maar ja, als ik het er (toendertijd) erin stopte, kwam de volledige voeding er weer uit  ja sorry hoor... maar dan kap ik ermee voor een aantal dagen/week, en probeer het weer overnieuw.
Ook heeft ze heel B'Elanna niet aangekeken, laat staan aangeraakt!!
Het ging allemaal zóóó snel, en ik was zóóóó perplex..... binnen 10 minuten stond ik weer buiten.

Ik hóóp dat ik haar weer krijg, dan kan ik het eruit gooien bij de juiste persoon!!
Aan de andere kant, hoop ik dat ik die lieve VPK (Lisette) krijg... dan zeg ik het ook wel, maar ja.. is toch niet de juiste persoon hé?? (om mijn beklag te doen)
Ik vond de arts altijd een takketrol, maar vergeleken bij haar is zíj zelfs nog lief.
Zij heeft zich tenminste wél altijd B'Elanna gecheckt op wat ze kan, en wat ze doet.. en daarom gevraagd!!
De laatste keer heb ik dus niet kunnen vertellen dat ze al staat, dat ze al 8 tandjes heeft enz.. enz... Ik vind dát echt hééééél slordig!!!!
Maar goed... nog even geestelijk voorbereiden, en mijn (zeer) stevige schoenen aantrekken!!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Heel veel sterkte daar in het house of horrors! Enneh, laat effe weten of B'Elanna door d'r apk is gekomen.

Groetjes, KT

Zo Debby, je eerste gal is er vast uit. Heerlijk he. Maar nu de rest nog .......
Ik zou zowieso daar effe lekker tekeergaan. Is het die "lieve", vraag dan of ze het wel doorgeeft aan dat nare mens. En spreek ook jouw verwachtingen goed door en laat haar dat in het dossier zetten. Misschien helpt dat????
Enne, wat mij betreft is B'Elanna echt steengoed bezig qua ontwikkeling en over die stukjes enzo daarin heb jij echt heel erg gelijk dat je daarmee omgaat zoals dat bij jullie past. En niet anders.

Heel veel sterkte straks. Blijf wel goed ademhalen enzo en we horen graag de afloop

Ida

Hoi Debby,

Sterkte straks en inderdaad ongeacht wie je krijgt,toch je beklag doen dan weten ze in ieder geval dat jij dit niet pikt!!Laat effe weten hoe het is gegaan!

Groetjes Cindy

Hoi!!

Nou ff lekker aan het gallen geweest, en natúúrlijk had ik een super-lieve vervangster!
Ze hoort niet bij het vaste team (helaas) een leuke surinaamse meid, die in mijn optiek altijd makkelijker zijn dan de "hollandse" mutsen.
Haar oger rolde dus bijna uit haar kassen, en vond het héél vreemd allemaal.
Ze vond dat we het prima deden, en dat B'Elanna erg tevreden en vrolijk oogt. (tja, wist ik al!!  ) Ik ben blij dat ze achter me staat,en ze zal het in het team aankaarten.
Want het mag natuurlijk niet zo zijn, dat anderen de dupe worden van haar gehaastheid.
Ik heb wel gezegd tegen haar, dat ik liever die persoon zelf ermee confronteer omdat ik een hekel aan schijnheiligheid heb. Ze begreep het, maar omdat die ander op vakantie is.. leek het haar gewoon goed dat ik mijn frustraties bij haar uitte.

B'Elanna is dus een bovengemiddeld meisje, van 9.250 gram en 75 cm lang
Met 10,5 maand doet ze het goed!! Ook qua ontwikkeling loopt ze vér voor... maar ook dat hadden wij al door!

Oh ja, toen ik zei; dat die andere haar niet eens aangeraakt had of aangekeken haalde ze gelijk haar hand over d'r beentje.. zo!! zei ze... mij intereseerd het dus wél! hahaha echt een tof wijf!!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Fijn zeg dat je het eruit hebt kunnen gooien,helaas dan niet tegen de goeie maar die hoort het vast wel! Raar ook hè dat het zo verschilt tussen de een of de ander.
Hun hebben gewoon niet door dat die afspraken voor ons belangrijk zijn.
Ik verheug me er altijd op om weer te wegen en te meten en te kunnen laten zien wat ze weer hebben bijgeleerd! Dan word je gewoon binnen 10 minuten naar buiten gewerkt,schandalig!! En dan sta je buiten en heb je niet eens al je vragen kunnen stellen!
Gelukkig ben ik de laatste keer wel serieus genomen met name het kokhalsreflex van onze Teun,maar ik had me stellig voorgenomen om niet weg te gaan met een pietluttig antwoord! Hun zitten daar om ons met een goed gevoel naar huis te laten gaan,helaas zijn er maar een paar die dat beseffen.
Oei ik klink ook aardig gefrustreerd als ik zo eens terug lees.

Groetjes Mikkie.

Hee Debby,

Wat fijn om officieel te horen te krijgen dat het goed gaat met je meisje! En ook fijn dat je je frustratie hebt kunnen uiten. Jammer dat je niet de juiste persoon tegenover je had, maar wel okay dat je er over hebt kunnen praten ipv zo'n rottige, zure, welles-nietes achtige situatie.

Groetejs, KT

fijn dat het zo goed gaat met je meisje!!!!! jammer dat,dat k*twijf er nier was, maar goed, die zal vast nog wel aan de beurt komen  be je het iig even kwijt, wij mogen vanmiddag, ben benieuwd, maar wij hebben allemaal hele lieve meiden,

groetjes susanne

Terug
Bovenaan