voorbereiden kinderkamer ed.

Hoi meiden,

Hier gaat alles goed,  ik moest eerst wel wennen aan het idee van zwanger, maar ben nu erg enthousiast.  Ik krijg nu  allemaal al  ideeën om uit te voeren, zoals de kinderkamer vast uitzoeken. De tuin herinrichten, naar een kindvriendelijke tuin. Het huis anders inrichten qua kamers ed. Herkennen jullie dat?

groetjes,
Gipsey

Hoi Gipsey,

Ja hoor herken het helemaal! Wij hebben nu boven een kinderkamer, een ouderslaapkamer en een klein kamertje waar nu de computer staat. Er moet dus eigenlijk een laptop komen zodat we dat kleine kamertje uit kunnen ruimen, dan moet er nagedacht worden over de inrichting (commode, ledikantje en kast past niet) en wat voor kleur ik het wil verven etc.etc. Maar omdat je nu nog niet zoveel kan doen en nog bijna niemand het weet is dat wel een leuke manier om de tijd te verdrijven tot de eerste echo:)

Groetjes,
Jo

Daar ben ik nog helemal niet mee bezig, ook niet in gedachten. Mijn jongens slapen sinds de zomer samen op een kamer en de babykamer is nu dumpkamer voor al hun speelgoed. Dus t.z.t Marktplaats volgooien en dan zie ik het wel weer ;-)

Terug
Bovenaan