voorbereidend bezoekje op de zh afd

hey dames,

zo net even wezen kijken op de verlosafdeling in het ziekenhuis. fijn om alvast gezien te hebben waar ik terecht ga komen als het een zh bevalling wordt. ik hoop thuis te bevallen maar je weet maar nooit....
dat is voor mijn voorbereidingsgevoel toch even fijn geweest. dat is het niet zo vreemd als ik daar ineens terecht kom.
de kinderen waren mee en ook wel een beetje onder de indruk maar voor hun ook goed om gezien te hebben dan is voor hun de eerste lading er ook af als ze hun eerste bezoekje aan hun zusje daar brengen.

en nu maar weer afwachten. zometeen maar wat jongenskleertjes in de zh doen voor het geval dat....

Fijn dat je gerustgesteld bent. De vorige keer heb ik dat ook gedaan en dat versterkte mijn gevoel juist! Hier wil ik NIET terecht komen. Is gelukkig ook niet gebeurt, wel grappig achteraf.

Ook nu hoop ik wederom niet in het zhs te eindigen :)

Enne...je weet al dat het een meisje is en toch jongenskleertjes? Of was er nog twijfel? Naja ja weet idd maar nooit.

Na de echo van vrijdag is de twijfel bij ons er definitief af, duidelijker dan dit kan een piemeltje niet in beeld komen :)

Terug
Bovenaan