Voorbereiding IVF/ICSI behandeling

<p>Hallo iedereen!</p><p>Wij gaan over 2 weken eindelijk starten met onze icsi traject. Heel spannend allemaal! Ik vroeg me daarom af of jullie wat hebben gedaan om je lichaam een beetje voorbereiden op dit traject. Ik slik al een maand foliumzuur maar hebben jullie tips waar ik nog meer aan zou kunnen denken?</p><p>Groetjes,</p><p>Rose x?</p>

Goed veel water blijven drinken tijdens dit traject helpt om mogelijke overstimulatie te voorkomen. Zelf koop ik flessen bronwater zodat ik weet hoeveel water ik binnen krijg en vind het lekkerder als gewoon kraanwater.
Zelf slik ik multivitamine mama met actief foliumzuur. Ik loop zelf heel veel met dikke sokken om mn voeten warm te houden (zelf ook last van een warme baarmoeder). Zelf een studie ooit gelezen over dat avocado's kunnen bijdragen aan het slagen van een terugplaatsing dus meestal eet ik een halve avocado per dag vanaf de punctie daarvoor ook vaak wel maar in mindere mate.
Ik zit op het forum onder het onderwerp dames die al langer wachten met een groep meiden die in trajecten zitten. Worden ook geregeld tips gedeeld. Je kan altijd daar aansluiten mocht je willen.

Succes!
Zelf heb ik geen bijzondere andere dingen gedaan wat ik al deed. Gezond eten, geen drank. Persoonlijk heb ik weinig tot geen last gehad van alle hormoonbehandeling. Hoop dat dit ook geldt voor jullie.

Terug
Bovenaan