voorbereiding

Vandaag heb ik de eerste baby was gedaan! Zo leuk al die kleine kleertjes buiten met dit mooie weer, ik heb er gelijk foto's van gemaakt!
Nou, de voorbereiding is hier dus begonnen!

Wat leuk!!
Volgende week hoef ik niet meer te werken en dan ga ik ook wassen. Heb er nu al zin in!!!
En vanmiddag kunnen we de gordijnen halen, dus het begint bijna ergens op te lijken.

afgelopen week ook de was gedraaide en buiten gehangen... super leuk om te zien... eerst 4 wassen zijn al gedraaide nu nog minmaal 2 te gaan als ik het zo berekende... maar goed... mijn pa komt van middag klussen en moet wat zaag werk doen... dus tja word geen was van dag... is ook zo wat... als het helemaal onder de stof komt te zitten!!!
het weer is wel echt een voordeel van een juni baby... kunnen we buiten de was op hangen!!

30 weken , en ook al flink aan het wassen.
helaas kan ik het niet buiten hangen. ik heb wel een waslijn, op het dakterras. maar het hout daarvan is niet meer stevig.
ben er vorig jaar al een x doorheen gezakt. en nu durf ik er helemaal niet meer op.
maar ach, binnen is het ook flink warm, dus drogen doet het gelukkig wel.

ben hier ook al druk bezig met de was.... eerste 3 ladingen gedaan en moet er nog minstens 2...

maar heb ergens begrepen dat wij vrouwen nog een keertje alles gaan wassen net voor de kleintje er is... dus zal nog niet klaar zijn met de was vermoed ik zo... voorlopig eerst alles een keer wassen...

Haha, nou ik ga alles echt niet nog een keer wassen hoor! Ik berg het nu netjes op en dan is het gewoon klaar voor gebruik!
Ik heb nu 4 wassen gedaan en moet eerst nog 1. Er komt vast nog wel weer wat bij binnenkort, maar dat komt dan wel.
Een aantal dingen moeten nog gestreken worden.

De baby kamer is nog niet klaar, maar dat komt ook binnenkort wel.

Terug
Bovenaan