Voorbij due date

<p>Hallo ladies,</p><p>Ja je leest het al... ik ben al 40+2 dagen zwanger van de 2de, en ben het zat... heb alleen al 1cm ontsluiting waar ik al weken mee loopt. En het enige wat ik heb ik zijn harde buiken voor de rest niets ! Ik heb van alles en nog wat gedaan: ananas gegeten, bitter lemon, lopen tot ik er bij neer val, seks, met de auto over keihard over drempels heen rijden maar nog steeds niets! Volgende week willen ze me gaan strippen... iemand ervaring van deze bovenstaande bericht ?</p><p> </p><p>Groetjes</p>
 
Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar wel veel gelezen over vrouwenmantelthee. 
Wellicht helpt het?
Succes met de laatste loodjes. zelf bijna 36 week ben der ook zat van! haha
 
Zeker herkenbaar! De meeste baby’s worden geboren tussen week 40 en 41, dus grote kans dat je deze week wel bevalt..
Mijn kleine had het heel goed bij mij, want de vk heeft uiteindelijk met 41 weken mijn vliezen gebroken om het ingang te zetten (ze wilden niet langer wachten ivm een stijgende bloeddruk). Ik had ook al 2/3 cm ontsluiting en strippen hielp steeds niets. Strippen is overigens niet pijnlijk, wel gevoelig. Je hebt het meest baat bij strippen als je 41 weken bent
 
@Gebruiker10088791, ik dacht dat deze eerder zou komen aangezien mijn eerste met 39+5 is geboren, maandag gaan ze me strippen en daarna die zelfde week inleiden. dus ben benieuwd..
 
Zwaar he die laatste loodjes! Ik had het toen ook zo gehad. Bij mij was er ook al gesproken over strippen en evt inleiden maar met 40+3 besloot de kleine toch spontaan te komen. Hoop dat t bij jou ook snel begint! 
 
Ik zou ingeleid gaan worden! Had me er helemaal bij neergelegd dat het niet vanzelf zou beginnen en toen begon het uiteindelijk de dag voordat ik ingeleid zou worden alsnog vanzelf! Ik was 40+6.
 
Terug
Bovenaan