voorbode??

Zal het binnenkort gaan gebeuren?Ik heb al een tijdje last van voorweeen,eergisteen weer,en die zijn best heftig,ze komen wel onregelmatig en ze gaan zo weer weg zoals ze gekomen waren.
Ook onderin drukt het behoorlijk,in principe zou ze best kunnen komen want volgens de gyn loopt ze 2 weken voor,en volgens mijn en m,n ha ben ik 23feb uitgerekent!
Dan zou ik nu dus 38weken + zijn ipv 36weken +/
haha oooo spannend dit!!
groetjes Bianca

Spannend he!!??Helaas weten we niet van te voren wanneer het komt,zou een hoop spanning schelen!!
Ik heb altijd het idee,des te meer ik er mee bezig ben des te langer het allemaal duurt.Bij mijn dochtertje dacht ik ook dat ze eerder kwam,en ze kwam netjes op de uitgerekende datum...
Dus nog eventjes,en dan zijn wij allemaal weer trotse mama's!!
We kunnen helaas niet meer doen dan wachten wachten en nog eens wachten..

Succes!!Groetjes Elma

he bianca,

wil je niet ontmoedigen maar hier heb ik ook ontzettend last van! volgens mij hoort het gewoon erbij! en die van mij loopt zelfs iets achter met de groei..
offfffff natuurlijk heb je gelijk en moet ik er ook binnekort aan geloven.ik moet donderdag weer op controle en dan gaan ze ook kijken of ik al iets van ontsluitng heb of de baamoedermond al week is enz..ben benieuwd!
dan ben ik ook 36,3!

succes nog!
liefs kim 35.5

Bianca,

Ik vrees ook dat dat er gewoon allemaal bij hoort. Dat dit totaal niet gaat aangeven of het bijna gaat beginnen.
Ik heb van de week een groei echo gehad, en daar werd ook aangegeven dat die van ons een dikke week op groei voor ligt. Maar er werd duidelijk bij gezegd, dat zegt totaal niks over je bevallingsdatum.

Ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn hoe lang het nog duurt, en wanneer het gaat beginnen. Heb hetzelfde gevoel als Elma heeft, dan duurt het waarschijnlijk alleen maar langer.
Hoop voor jou dat het niet te lang meer duurt, maar laat het nog maar even lekker zitten in je buik.

Ook ik heb hier last van en ik moet nog 7 weken. Het kan een voorbode zijn maar het kan ook helemaal niks betekenen. Nou ja, niks... Het doet natuurlijk wel wat met je lichaam. Maar je snapt me vast wel :)

Ook ik heb hier last van en ik moet nog 7 weken. Het kan een voorbode zijn maar het kan ook helemaal niks betekenen. Nou ja, niks... Het doet natuurlijk wel wat met je lichaam. Maar je snapt me vast wel :)

Ik vrees ook dat het er gewoon bij hoort en niet persé een voorteken hoeft te zijn. Kan natuurlijk wel, je weet het maar nooit wanneer je kleintje komt. Helaas zegt een uitgerekende datum ook niet zo heel erg veel.
Bij mijn eerste ook weken lang voorweeën gehad, maar die bleef ook 2 weken langer zitten.
Ik zelf had toen berekend dat mijn datum toe 16 dec zou moeten zijn. Volgends de gync werd het eerst 25 dec, met de termijn echo was het 4 jan en dat hebben ze uiteindelijk aangehouden en meneertje is pas 16 jan geboren. Yordi was toen met 34 weken ook al helemaal ingedaald en verloor met 34 weken ook al de slijmprop in gedeeltes. Nu heb ik ook al last van voorweeën. ook nog onregelmatig, maar soms ook met regelmaat, maar die zakken indd later weer af. Tuurlijk hoop ik voor je dat het wel zo is, maar een paar weekjes in je buik zou nog wel het beste zijn.

Liefs marielle 33w5d

Ja nou ik wacht wel af he!Kan niks anders doen haha,ik weet ook wel dat het beter is dat ze gewoon tot 40weken blijft zitten maar langer hoeft echt niet!Ik wil niet nog een keer bijna 43weken zwanger zijn!!!!Maar ja daar hebben wij niks over te zeggen.
In ieder geval is 3en halve week ook zo om toch!
Als er wat veranderd laat ik het zo snol mogenlijk weten!
groetjes
Bianca

Terug
Bovenaan