voorbreidingen

Hoe ver zijn jullie met de voorbereidingen? Het begint nu toch hier wel aardig te kreibelen om met alles aan de slag te gaan.
De doos met bebykleertje staal al in de aanslag om uit te zoeken en te gaan wassen.
donderdag ga ik winkelen met een vriedin en ga ik de rest van mijn lijstje afwerken met spuletjes die ik nog nodig heb. Tja dooradt ik alles nog heb, is het niet heel veel.
In dec. is de kalender al aardig vol gepland met vanalles, is mijn lijstje in iedergeval al afgewerkt. Kan ik de laatste weekjes mooi gebruiken om het kamertje schoon te maken en te wassen!

Hoi Liesje,

Ook wij zijn bezig om alles wat meer op orde te krijgen. Het is mijn 1e en ik vind het allemaal erg moeilijk moet ik bekennen. Ik ben bang dat ik wat vergeet of iets verkeerds aanschaf, vreselijk hé. Alle grotere zaken hebben we inmiddels, maar nu de afwerking nog, lakentjes, dekentjes, gordijnen, aankleding etc etc.
Aan de ene kant heb ik tijd tekort en aan de andere kant moeten we nog zo lang....
veel plezier met het kopen as week.

liefs Henny

Omdat wij net klaar zijn met verbouwen, moeten we eigenlijk nog beginnen. Wandelwagen en ledikant is geregeld, maar verder..... Dus dat worden nog drukke tijden! En dan ook nog de decembermaand..... Komt vast allemaal goed, maar het begint inderdaad wel te kriebelen!

ja ben al wel bezig maar denk er wel makkelijker over dan bij de eerste! heb het meeste nog wel in huis nl het wachten is nu eigenlijk tot de vloer van de babykamer erin ligt dan kan ik kasten gaan inpakken kleertjes wassen e.d..

De babykamer is zo goed als klaar eigenlijk hahah..kleertjes zijn gewassen en netjes in de kast..
Andere spulletjes hebben we ookal..T enige wat ik nog moet halen zijn pampers & zwitsel cremetjes enzo..
Owja en met 37 weken moet ik voor klossen zorgen want het blijkt dat mijn bed te laag is :-s

& voor de rest zijn we er klaar voor hihih

De babykamer is zo goed als klaar eigenlijk hahah..kleertjes zijn gewassen en netjes in de kast..
Andere spulletjes hebben we ookal..T enige wat ik nog moet halen zijn pampers & zwitsel cremetjes enzo..
Owja en met 37 weken moet ik voor klossen zorgen want het blijkt dat mijn bed te laag is :-s

Bij ons is de babykamer ook zo goed als klaar.
KLeertjes zijn ook gewassen en opgeruimd.

Alleen nog kleine dingetjes als monddoekjes, billencreme en nog wat kleine dingetjes kopen.

Super leuk allemaal

Terug
Bovenaan