Voordeel van vroeg wakker zijn

Hoi meiden

Vandaag weer om 4.30 uur wakker. UIteindelijk er maar om 5.30 uur uitgegaan. Ik ben snot verkouden en had mijn neusspray te vroeg genomen, dus die werkte helaas niet meer.
Ik mag van de VErloskundige maar 2x per dag otrivin gebruiken. Dus dat doe ik voor mijn middag dutje en voor het slapen gaan.

Nou daar zat ik dan, heb alle enveloppen geschreven, daarna nog even naar bed, maar mijn neus wilde niet open en door mijn mond ademen kan ik echt niet.
Dus er maar uit. Nu de koelkast ook maar schoongemaakt. Dat waren de laatste dingen die ik echt nog wilde doen. Dus nu lijkt alles wel aan kant.

Heb veel last van harde buiken, en van mijn onderbuik. Dus hoop dat mijn lichaam zich aan het voorbereiden is om de eerste 2 cm vrij te maken, zodat ik gestript kan worden.

Van de week voorlichtingsavond gehad bij de VK. Erg blij mee dat ik daar ben geweest, krijg daar toch een bepaalde rust van. Maar als daarna vrienden allemaal vreselijke verhalen gaan vertellen, wordt ik toch wel weer onrustig. VK had daar al tips voor gegeven, dus dat meteen maar toegepast, maja mijn onzekerheid is dan alweer opgekomen pfffff

x yvonne

pff dat schiet ook lekker op.. denk je lekker naar bed.. en kan je dan wel uitslapen smorgens? anders ben je geradbraakt.. moet zeggen dat het bij mij per nacht verschillend is.
ik had eergister dat ik wat last had van benauwdheid. kussen heel plat gelegd. ging prima..
gisteravond had ik het benauwd en ging leggen werd alleen maar gekker. hoge stapel kussens en dan gaat het wel. ben soms honderd keer wakker en de andere keer slaap khele nacht door.. kan er niet echt pijl op trekken maar vind nu wel lekker zal straks nog wel onrustiger worden met slapen

vandaar dat je zo vroeg bent!

ik ga zo weer slapen, gister kon ik nog niet naar bed ivm weeen

nu ik meer rust heb dan die 1e zwangerschap en dus ook minder harde buiken herken ik ze wel beter.
van 20-23 uur weeen gehad en toen kon ik gaan slapen
dit is al de 3e keer deze week dus ik hoop en ik hoop.....

mijn neusspray is op doktersrecept, maar toch verslavend, ben er ook verslaafd aan maar ja
de oorzaak van mijn neus en keel problemen verdwijnen pas na de bevalling (hormonen) dus zal tot die tijd wel door moeten gaan.
ik heb 1 week afgebouwd, nou alles kwam in grote hoeveelheid terug en snurken joh!
deze werkt gelukkig wel de hele dag, merk niet zoveel als ik wat eerder of later neem. met diclofenac volgens mij watn codeine mocht ik niet

zo nu proberen bij te slapen, mara is naar de opvang dus tis heir lekker rustig

Slapen is hier sinds het weekend ook al een drama. Ook ik ben aan de neusspray anders slaap ik helemaal niet. Nu ben ik tussen 2 en 5 wakker en val daarna weer in slaap tot 7 uur want dan is onze dochter wakker. Dat is het nadeel van een 2e zwangerschap, je kan niet meer ongegeneerd uitslapen. Middagdutje zit er ook niet, dat doet mn dochter ook niet meer. Nou ja, nog een paar weekjes en dan blijf ik heerlijk een week in bed liggen bijkomen haha!

Ik zou echt proberen om alles wat iedereen zegt zoveel mogelijk langs je heen te laten gaan, hoe moeilijk ook! Geen enkele bevalling is hetzelfde en het komt zoals het komt. Ook is stress slecht voor jullie allebei! Probeer het een beetje te relativeren.

Succes!!
Liefs ciomama

Terug
Bovenaan