Voorgevoel..... (En kwam die uit?)

Net voorgesteld, en ga nu het 'april' forum al bombaderen met vragen :)

Beetje een vreemde vraag, maar hebben jullie ook (weleens of gehad) een voorgevoel.
Zodat je bijvoorbeeld al vanaf het begin van de zwangerschap overtuigd bent van het geslacht?

Ik ben vandaag 7 weken zwanger, en al z'n 3 weken een voorgevoel dat ik een 2-ling zou kunnen verwachten.
Geen enkel kwaaltje wat bij één v/d vorige zwangerschappen voorkwam, word al dik(ker) c.q opgeblazen en dood moe...

We hebben geen 2-ling zwangerschappen in de familie, mijn partner ook niet.
Ik ben jong, en op een natuurlijke manier zwanger geraakt.
Dit zou volgens het internet een 2-ling kans 1 op 80 zijn, nihil dus...

Poeh... Misschien word ik wel gek, maar het gevoel is zo sterk?
En ik moest het even kwijt.
Iemand iets soortgelijks mee gemaakt?
Of een 2-ling moeder in 'the room' die zich er in herkent?

Liefs,
Marieke
p.s 1e afspraak bij VK 6sep'11

Hej, wij hebben wel 2lingen in de familie, maar word alleen door gegeven door vrouwen zei de vk..ze vond mijn baarmoeder ook vrij groot voor t aantal weken zwangerschap kan natuurlijk ook zijn dat ik verder ben dan ik denk..of t zijn er twee ben bijna 9weken zwanger.

Ja had exact hetzelfde!!! Ben ook zwanger van de derde en supermisselijk, erg moe, en al een buikje! Ben nu 8 weken! Maar net op de echo was er toch echt maar 1 baby te zien! Dus geen tweeling!
Hihi was misschien wel leuk geweest, maar 1tje is ook prima!
Ben benieuwd of jouw voorgevoel wel uitkomt!
Liefs Bowi

Wij hebben ook tweelingen in de familie, maar niet erfelijk vanaf de juiste kant. Maar bij de eerste dachten wij ook dat het een tweeling zou zijn, maar dat was er gelukkig maar 1 . Nu hebben we niet echt het gevoel dat dit een tweeling is. Ik hoop dat we nu gelijk hebben. Een tweeling is na een aantal jaren wel leuk, maar in het begin wel heel erg druk.

Ben benieuwd of je gevoel uit gaat komen. Waar hoop je op?

Terug
Bovenaan