Voorgevoel jongen/meisje

hebben jullie dit al?
ik een beetje, ik denk dat we weer een jongen krijgen!
maar ben nog niet zo overtuigd als bij mijn zoon destijds
want toen zei ik al vanaf begin af aan dat ik zeker wist dat het een jongetje ging worden
Had toen bij 5 weken ook al een jongensnaam en ben daar niet meer vanaf geweken! terwijl ik nu nog geen flauw idee heb over manen oid, maar goed we hebben nog even!

heey,

ik had bij elmar vanaf het begin het gevoel dat het een jongen werd, ik had echt geen gevoel van twijvel. we hadden alleen maar een jongens naam!!
toen de gynocoloog bij de operatie tafel zei: je hebt een jonge zoon!! hadden wij echt zoiets van: tuurlijk hebben wij een zoon.

ik ben nu zes weken zwanger maar ik heb geen idee, ik denk dat het ook komt omdat we de vorige keer echt geluk hebben gehad dat ons voor gevoel klopte en dat geluk heb je volgens mij geen twee keer.

maar eerst maar eens de eerste echo en het bezoek aan de vk afwachten dan ben ik iets zekerder van deze zwangerschap.

Gr. mama van elmar

ik heb nog echt geen idee, geen gevoel. Ga voorlopig uit van de chinese horoscoop: een jongen. Maar een echt "eigen" gevoel is er (nog) niet.
Wil het geslacht wel weten denk ik..

De vorige twee keer was ik er van overtuigd dat ik een jongen zou krijgen. Dat bleek ook zo te zijn. Al twijfelde ik wel even toen ik zag dat in een Noorse naamdagenlijst op de uitgerekende datum de meisjesnaam bleek te staan die ik al jaren en jaren aan een dochter zou willen geven.
Nuu weet ik het niet. Wel hadden manlief en ik van de week een gesprek en het ging over namen. En hop, daar was opeens een nieuwe meisjesnaam (twee namen zelfs) en we zijn het helemaal eens. Dat is het! Dus als het nu een meisje zou zijn, wel handig.... de naam hebben we al!

Hoi,

Wij hadden bij de oudste heel erg het idee dat het een jongen zou worden, maar konden eigenlijk geen leuke jongensnaam vinden en wel een leuke meisjesnaam. Bij de bevalling bleek het toch een meisje te zijn! Mij zus was er ook van overtuigd dat het een jongen zou worden en had zelfs een vestje gekocht met een plaatje erop waar boy op stond, en een paar blauwe schoentjes, ha ha.   De tweede zwangerschap was heel anders. Ik was misselijk en had in tegenstelling tot de eerste keer geen hoge bloeddruk. Ook deze keer wel een leuke meisjesnaam en geen leuke jongensnaam kunnen bedenken. En ook deze keer weer een meisje!
Nu ben ik zwanger van nummer drie en jawel, we weten al een tijdje een leuke jongensnaam en vinden het nog moeilijk een leuke meisjesnaam te vinden die bij de andere twee past. Misschien een voorteken? Het maakt mij in ieder geval helemaal niets uit wat het wordt. Nog even een aantal maandjes wachten, dan weten we het.

Groetjes Lucielle

Ik heb altijd gezegd al ver voor m'n zwangerschap, wij krijgen in April een jongen. En ik heb ook het gevoel dat het een jongen word. dat het April gaat worden ( als het niet te veel te laat geboren word) dat staat als alles goed gaat vast. De jongen dat zien we over een week of 16 wel.
Een meisje vind ik ook hartstikke leuk hoor, dus eigenlijk amakt het niet zo veel uit. Dit zal denk ik voor iedereen gelden.

groetjes Bloempje

Terug
Bovenaan