Voorgevoel komst kleine

Hebben jullie ook een voorgevoel wanneer jullie kleine komt.

Ik heb vanaf het begin al een datum in mijn hoofd, en dat is 22 maart.
Het geslacht had ik ook al goed.
heb al een paar keer over het geslacht gedroomd, ook toen ik nog niet zwanger was.

Heb zelfs de bevalling al gedroomd, en als die net zo gaat dat teken ik ervoor.
het was echt met 1 floep eruit hahaha....

Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat als je iets wil je dat gevoel ook versterkt.

Ik ben de 21ste uitgerekend maar heb zelf het idee dat het een week eerder komt. Rond de 14de ofzo. Ik droom op dit moment alleen maar gekke plekken bevallingen, of verlaten ziekenhuizen, in ieder geval daar waar mijn man er in zijn eentje voor staat. Dus ik hoop dat dat niet gaat gebeuren haha!

Het kan best zo zijn dat als je naar zo'n datum toeleeft voor jezelf, dat ook eerder gebeurd. Ik zag het bij een kennisje van me, die haar schoonmoeder had een week vrijgenomen en dat vond mijn kennisje maar niets. De week was om, schoonmoeders was 1 dag aan het werk en plop de baby komt. Ze wilde niet eerder bevallen en kon pas ontspannen nadat schoonmoeders weer aan het werk was en daardoor begon haar lijf pas.

Ik ben op 9 maart uitgerekend maar heb heel sterk het gevoel dat het in februari komt. Dat betekend dus dat ik deze maand mama wordt! De verloskundige zei me wel deze week dat bijna iedereen denkt dat het eerder komt maar dat de gemiddelde zwangerschap 40+3 of zo duurt.. In ieder geval iets meer dan 40 weken.. We zullen het zien. Alles is er klaar voor..

Ik bedoel 10 maart.. beetje rare berekening is het omdat de pc van de verloskundige 29 februari niet mee telt...
O en ik heb heel sterk het gevoel dat het een jongetje is maar dat zullen we pas weten als het geboren is.

Ik ben 4 maart uitgerekend maar ik heb steeds gezegd dat ie wle eens op 29 feb kan komen. Wij hebben altijd van die aparte en rare dingen dat dit wel bij ons past haha. Maar goed we zien wel wanneer dit kleintje zin heeft om naar buiten te komen. Ik heb geen gevoel over wat t is ik zie t wel.

xx

oh mama1981 hier hetzelfde, niets gaat zoals het hoort
zul je zien dat je bevalt op die ene datum dat niet bestaat 29 februari

het is nu wel zeker dat we eerder gaan opwekken door strippen dus het kan idd februari kindje worden, ben ik zelf ook

Ik heb zelf het gevoel dat dit kleintje ook eerder gaat komen. Onze dochter was precies op de datum, de kans dat dat weer zal gebeuren is wel heel erg klein haha. Ik ben 5 maart uitgerekend en denk iets van de 2e of 3e maart. We zien het wel. Zul je zien dat ik enorm overloop deze keer..

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan