voorgevoel

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Vind het vreselijk rottig maar ik heb al sinds zaterdag het gevoel dat ik zwanger ben.
Heb z'on idee dat t komt door die ovutesten want daardoor wist ik precies wanneer ik mn eisprong had maar goed t geeft natuurlijk geen garantie op een zwangerschap.

Heb dus afgelopen zaterdag mn eisprong gehad en sindsdien voel ik me zo raar ,
Heb af entoe wat ongi krampjes en was zowaar misslijk vanmorgen maar dat heb ik altijd anderhalve week voor mn nod dus t zeg niks.

Maar ik raak dat gevoel maar niet kwijt en ben zo bang dat mn ongi een grote teleurstelling word . Ik ga dus echt never nooit geen ovutesten meer gebruiken.

Herkent iemand dit en heeft er anders iemand tips zodat ik dit kwijt raak ????
Heb voldoende afleiding met mn kindjes en mn werk maar t helpt tot nu toe niet.  

Liefs, Moon

Hoi Moon,

ik gebruik sinds een aantal maanden ook ovu testen. zit in ronde 18, heb in ronde 16 een miskraam gehad. maar helaas nog geen goede zwangerschap.
ik kan je wel vertellen dat de teleurstelling hier met of zonder ovu testen net zo groot is, je hoopt gewoon zo erg dat het raak is. met de ovu testen weet je in ieder geval dat je op de goede dagen klust. en dat blijft zonder maar een gok.
voor mijn gevoel heb ik er alles aan gedaan om de natuur een handje te helpen, en de rest moet de natuur toch echt zelf doen. hoeveel verdriet ik daar iedere maand ook van heb.

30 mei mijn NOD, dan zullen we weer zien of het gewerkt heeft!

liefs Saar

Ik herken je verhaal!
Ook ik heb het gevoel zwanger te zijn. Ik wil dat gevoel helemaal niet hebben want dan valt het zo tegen als het niet zo blijkt te zijn. Ik voel me hele dagen hartstikke misselijk, en dat heb ik normaal nooit. Behalve bij mijn 1e zwangerschap dan. Toen had ik het ook, maar dat was eigenlijk pas na het testen.
Hoeveel kindjes heb je en hoe oud zijn ze?

Proud

Heb een zoon van 4 en een dochter van 2,5 maar van hen was ik heel snel zwanger en nu ben ik vorig jaar sept gestopt met de pil en t schiet niet echt op dus vandaar dat ik af en toe een beetje baal.

Moet zeggen dat ik me vandaag gelukkig wat beter voel dus misschien heeft t wel geholpen dat ik het ff van me af kon schrijven.

Terug
Bovenaan