voorgevoel?

nee hier absoluut niet het idee dat het eerder komt....
Bij de oudsten ook niet gehad, toen dacht ik: 40 weken en mogelijk langer.... de oudste kwam met 39+6 (oké vooruit handje geholpen, ik ben toen ingeleid) en de jongste kwam met 40 weken precies.... ja daar kan je afspraken mee maken he .
Dus voor het gemak heb ik nu gezegd: deze keer 40+1, dus vrijdag 14 november gaan we ervoor .

Vriendin van mij is echter heilig overtuigd van de 12e november.... zelf ga ik gewoon maar weer uit van die 40 weken en eventueel langer. Of zoals we de oudsten gezegd hebben: als we Sinterklaas VIEREN is de baby er ook bij .

Hoewel velen zoiets hebben: laat maar eerder komen.... zou me dat enorm overvallen... eerder dan half november hou ik eigenlijk helemaal geen rekening mee...

groetjes,
Marije

Hoi hoi,

Wij zijn er heilig van overtuigd dat de kleine eerder komt.
Waarom weet ik niet, maar vanaf het begin af aan denken mijn man en ik dit.

Onze zoon kwam met 39 wkn en 5 dgn.

Dus we zullen zien

groetjes Masja
(35 wkn,5 dgn)

ik heb ook het idee dat de baby eerder komt. 1 of 2 weken eerder. dat heb ik ook al vanaf het begin, maarja, wat zegt een voorgevoel. we zullen het wel zien! het kan bij ons over 4 weken dus al komen (aaaaahh) maar ook over 8....
groetjes sabine

Bij mij rommelt er van alles in mijn buik en de kleine is zo druk...
Ik heb eigenlijk geen idee, omdat het mijn eerste kindje is, maar ik vind het allemaal wel heel spannend..

met zoontje is met 39 weken geboren. Er is wel een grote kans dat deze ook eerder wordt geboren............maar we wachten het maar af!! Ik ga er maar gewoon vanuit dat het 2 weken overlopen wordt hahaha

mijn man is er stellig van overtuigd dat het eerder komt, maar ik heb zelf het gevoel dat het nog wel ff op zich laat wachten... waarom weet ik niet...

zou het niet erg vinden als het wel eerder kwam hoor...
nou maar ff afwachten wie er gelijk krijgt.

Hai!

Ja, ik heb zeker het gevoel dat mijn bevalling vroeg zal zijn. Ben nu 33 weken, maar heb het gevoel dat ik vanaf week 36 overal rekening mee moet gaan houden!! Ach, misschien komt dat wel alleen maar omdat ik zo vreselijk kláár ben met zwanger zijn.....

Grtz, Stasha

Terug
Bovenaan