Voorgevoel

Hallo,

Heeft er iemand een voorgevoel wat het word? Of heeft iemand dat al eerder gehad?
Ik heb al een paar weken een heel sterk gevoel daarover, maar nu vraag ik me af of dat ook echt een voorgevoel kan zijn of dat het meer hoop is!!

En als iemand het heeft gehad nog even een vraagje uit nieuwsgierigheid: had jullie voorgevoel het goed?

ik had bij mijn eerste een heel sterk voorgevoel, nl een jongen!
maar het werd een meisje....
dus ik heb nu helemaal geen gevoel...wacht maar geduldig af tot de 20 weken echo, hopelijk zien ze het dan!

ik heb absoluut geen voorkeur...maar een meisje was wel erg leuk om te krijgen!
er is weleens gependeld en toen kwam er meisje/jongen uit dus als ik dat mag geloven krijgen we nu die jongen ;)

Ik had bij mijn eerste een echte voorgevoel die ook juist bleek te zijn. Dit keer heb ik echt geen idee. Wel heb ik als je de bakerpraatjes geloofd nu echt een jongens buikje.... dus??? Maar ik wil wel graag een meisje. En mijn zoon zegt ook steeds dat hij een zusje krijgt..... Ach nog 14 dagen en ik weet het, tenminste als hij/zij zich laat zien.

Mijn vriend heeft vanaf het moment dat we positief testte gezegd dat het een meisje werd, toen had ik nog niet echt een gevoel zelf...Maar sinds een paar weken ben ik er zelf van overtuigd dat het een meisje wordt!
Ik heb eigenlijk toch niet echt een voorkeur, maar het is gewoon een gevoel.....Nog maximaal 4 weekjes en dan weet ik ook wat het gaat worden!
Kan niet wachten!

Ik was er van overtuigd dat het een jongen zou zijn.
Het maakte niet uit, maar ik wist het zeker. Ook volgens de bakerspraatjes en de Chinezen werd het een boy!!!
Maar.... het is toch echt een meid HAHA!! Nu al eigenwijs, het beloofd wat.
Ga nu dus echt helemaal los op het roze. Geweldig!!!

Liefs Sonja (van april)

Tja, hier zijn de meningen verdeeld ;)
Ik denk een meisje, m'n vriend denkt/hoopt een jongen!

Maakt me in principe helemaal niets uit hoor, als het maar gezond is straks!

Bij mijn eerste had ik een heel sterk voorgevoel dat het een meisje was, en dat klopte ook. Nu denk ik weer dat het een meisje is, maar het gevoel is minder sterk. Over anderhalve week kunnen we het weten. Voorkeur heb ik niet trouwens.

Ik wist bij de eerste van het moment dat ik positief testte dat het een jongen zou worden. Iedereen dacht een meid maar werd inderdaad een zoon.. Nu heb ik het gevoel dat het een meid word. Ik basseer het op niets.. Nog 3 weekjes en dan is de echo.. hopelijkz zien we het dan!

Stomme vraag maar wat betreft de chinese kalender.. Kijk je naar de maand waarin je je eerste menstruatie (nij mij aug) had of de maand waarin je vermoedelijk bevrucht bent? (sep)

Grtjs, Marjoleine

Terug
Bovenaan