Voorgevoel??

Ik heb altijd geroepen dat ik graag een dochter zou willen. Veel roze en lekker tutten. Nu ik zwanger ben maakt het me eigenlijk helemaal niks meer uit. Sinds een paar dagen heel erg het gevoel dat we een klein jongetje verwachten. Op internet of in een winkel, al het roze ga ik voorbij en kijk bij blauw en stoer... Heel apart! Zou m'n voorgevoel kloppen?? Nu word ik nog nieuwsgieriger!

Wanneer zou jij het kunnen weten? Ik pas over 8 tot 10 weken.....mijn voorgevoel zegt ook heel sterk een jongetje! Al hoewel ik stiekem een meisje geweldig zou vinden! ( neemt niet weg dat het beide meer dan geweldig is) Maarja ik ben toch wel echt een meisje meisje....hihihi afwachten maar!

Haha...ik ben ook echt een meisje meisje! En voor mijn zwangerschap liep ik altijd te kijken tussen meidenspul in de winkel, maar nu dus helemaal niet! Mijn vriend zou heel graag een dochter willen. Nu 10 wkn, dus nog 10 wkn geduld. Spannend toch weer!!

Voorgevoel: jongetje. Ik heb altijd gedacht dat ik eerst een meisje en dan een jongetje zou krijgen en het meisje heb ik nu, dus ik pin me eigenlijk best wel vast op dat jongetje. Dom hè?!

Ik ben ook een meisje meisjw maar wist bij de vorige dat t een jongen moest zijn, dat was ook zo! Nu denk ik toch aan een meisje omdat deze zwangerschap toch heeeel anders is! Spannend!

Ik heb t idee dat t n meisje is...maar dat kan ook heel goed zijn omdat k dat heeeel graag wil (als t maar gezond is, is natuurlijk t belangrijkste)
Maar me schoonouders hebben 2 kleinzoons, me oude buurmeisjes hebben totaal 8 jonges tegen 1 meissie...en de vriendengroep liggen de jonges vanaf Mei 1tje voor...
Dusssss voor de statistieken zou n meissie beter passen...en t lijkt me, als ik mag kiezen, t leukste 'om mee te beginnen', juist omdat ik zelf niet echt een meisjemeisje ben (vroeger wel, zegt oma-to-be...)
hahaha best ernstig als ik t teruglees ;)

Ik heb het idee dat het een jongen wordt, waarom dat het is weet ik niet. De meeste mensen om ons heen denken ook dat het een jongen wordt, maar wij zullen het pas bij de geboorte weten, want we hebben besloten dat we niet eerder het geslacht willen weten. Al ben ik ook wel erg benieuwd :-D

Ik heb het gevoel dat we weer een meisje krijgen,ik heb ook altijd gezegd,we krijgen 2 meiden...

Bij de eerste heb ik ook de hele zwangerschap het gevoel gehad dat het een meisje werd.

Mijn vriendin heeft voordat ik zwanger was gedroomd dat ik op een hele mooie warme zomerdag ging bevallen van een dochter,dus ik ben wel heel benieuwd.Ze had in ieder geval al gelijk dat ik weer snel zwanger zou zijn en dat het in de zomer is,nu afwachten of het ook echt een meisje word.
Mijn vriend zou graag een jongetje willen mij maakt het niet uit als het mar gezond is.

Terug
Bovenaan