voorgevoel??

hey ladies,

hebben jullie al een voorgevoel over het geslacht? en willen jullie dat dan ook weten?

Bij mn 1ste zw had ik zo sterk het gevoel het word een meisje,maar bleek toch een jongetje te zijn;)
En wij waren zoo nieuwschierig dat we met 17 wk een geslachtsbepaling lieten doen.

Nu nog totaal geen voorgevoel mischien komt dat nog,ben benieuwd of jullie dat hebben?.
Wij willen zoziezo het geslacht dit keer ook weten.
En zullen dat dan wederom met 16-17 wk dan weten. ben nu al zoooo nieuwschierig!

fijne paasdagen! -X-
 
Hoi liss

Ik heb helemaal geen voorgevoel.. echt geen idee. Mijn vriend wil heel graag eerst een meisje, vraag me niet waarom haha. Maar dat hij de kleine op de echo zag zei die.. shit volgens mij is het een jongen. ( niet dat ie dat niet leuk vind hoor) maar wij laten het een verassing. Het maakt mij echt niet uit het is de eerste.

Liefs
 
hey

ik ben ook heeeeel benieuwd wat het wordt wij willen graag een meisje maar nu denk ik dat het een jongen wordt. het maakt me ook eigenlijk niet uit als het maar gezond is haha cliché : D maar kun je dat bij 17 weken al zien joh?

xxx
 
bij mn eerste zwangerschap zei iedereen het word een jongen, en ik zei nee hoor, een meid, voelde ik heel sterk, en had gelijk!we wisten het niet van te voren..
nu heb ik nog geen voorgevoel maar komt miss nog, ook al lijkt me dat nu een stuk lastiger met 2..maar wij willen het ook weten van te voren, ben erg benieuwd en nieuwsgierig..nog even geduld!
 
hahah
ik dacht bij de eerste een meid werd een jongen
bij de 2e dacht ik een jongen werd een jongen bij
de 3e had ik geen voorgevoel werd een meisje
ik ben benieuwd wat nr 4 voor geslacht heeft
mij maakt het iig niet uit
maaar ben wel erg nieuwsgierig vertel het dan ook altijd gelijk aan de kinderen is makkelijker wennen
 
Bij de zwangerschap van ons zoontje merkte ik bij 6,5 week zwangerschap dat ik vooral naar jongenskleertjes trok, en toen was het inderdaad een jongetje!

Zodra wij deze zwangerschap een positieve test in handen hadden zei mijn man tegen mij... dit wordt een meisje lief! En dat denkt hij nog steeds, mijn moeder heeft hetzelfde idee. Ik.... nog geen idee, maar ik kan/wil er nog niet teveel aan denken. Ik vond het zo leuk om moeder te zijn van een jongetje, en dat zou ik graag weer mee willen maken... maar een meisje is ook heel leuk, dat weet ik zeker! Ik zal het op een dag vast wel weer merken, maar ben benieuwd!!
 
Ik heb, net als bij de eerste, geen enkel idee! En het maakt me ook echt helemaal niets uit. Nog een jongen zou hartstikke leuk zijn, maar een meisje is net zo welkom!
 
Terug
Bovenaan