Voorgevoel

TWD

New member
Heey meiden

Ik heb echt vanaf het begin van mijn zwangerschap heel sterk het gevoel dat ik 30 oktober ga bevallen. Ben 14 november uitgerekend dus zou 2 week eerder zijn.
Krijg weleens de vraag of ik een gevoel heb of het een jongetje of meisje krijg. Maar daar heb ik totaal geen gevoel over haha.

Hebben jullie al een voorgevoel van wanneer en wat het wordt?

Liefs
 
Hee cloewja,

Ik heb dat ook maar dan met het geslacht....ik en mijn man denken allebei dat het jongens worden...... het maakt ons geen snars uit maar meisjes zouden we wel heeeeel leuk vinden maar hoe cliche het ook klinkt, als ze maar gezond zijn.

Over mijn bevalling weet ik wel dat ik in November zal bevallen, voor een tweelingen zwangerschap geldt namelijk geen 40 weken en meestal haal je de 38 weken niet of wordt dan ingeleid. Dus ik denk ergens tussen 11 en 18 Nov. Maar het kan zomaar nog eerder zijn. Mijn zus en ik zijn allebei 4 weken te vroeg geboren (ook tweeling)

Meid, 30 Oktober is een mooie datum :)
Hoe gaat het verder met je? En met je auto-tje?

Liefs Lynn.
 
Heey lynn

Gaat op dit moment redelijk, nog met vlagen behoorlijk misselijk. Meestal 3/4 keer per dag. Verder wel goed hoor. Mijn auto is nog stuk. Moet nog steeds een slang bestellen. Denk dat ik dat morgen maar even ga doen.

Zal mij benieuwen of het ook 30 oktober wordt.
Hoe is het nu met jou? Spannend hè of je voorgevoel uitkomt Hihi. Doordat ik geen voorgevoel over geslacht heb, ben ik nog nieuwsgieriger haha

Liefs
 
Ik moet zeggen dat ik totaal geen voorgevoel heb! Eerlijk gezegd heb ik me er denk ik ook een beetje voor afgesloten! Vorige x riep iedereen tegen ons ooo jullie krijgen een meisje en zelf geloofden we er ook heilig in! Bij de echo zeiden ze toen ja het is een meisje totdat ze er later weer langs kwam en veranderde van mening en het toch ineens een jongen was! Fantastisch het geslacht maakt uiteraard niks uit hier maar ik moest er eerlijk gezegd toch ecgt even van bijkomen!
Daarom heb ik nu denk ik geen voorgevoel omdat ik niet weer datzelfde gevoel wil! En geloof me ik kan me werkelijk waar niet voorstellen dat mijn zoontje een meisje is! En voor nu! We zien het wel het is beide even welkom!
 
Grappig die voorgevoel hè!?

Ik denk dat onze uk rond de uitgerekende datum komt, de VK laat mij niet veel langer lopen ;)

En toen ik zwanger was van onze dochter hadden we wel een jongensnaam, de meisjes naam kwam veel later.
Nu hebben we een meisjesnaam en denken dat het een jongen wordt haha.
 
Vorige keer wist ik met 6,4 weken al zeker; het wordt een jongen. We noemden hem wanneer we samen waren al bij zijn naam, zo zeker van onze zaak!
Ik voelde ook al meteen een band met het ventje

Deze keer... werkelijk geen enkel idee, en ik voel helaas ook geen band (ookal voel ik het kindje al wel), wat me een naar gevoel geeft... Maar ik ben wel heel blij met deze zwangerschap! Iedereen om ons heen denkt een meisje, inclusief mijn man. Maar ik ben zo benieuwd en wil het heel graag weten zodat ik er wel een gevoel bij krijg, dus heb vandaag een geslachtsbepaling in laten plannen op 31 mei, (onze trouwdag) dan zijn we 16+3 weken zwanger... Nu maar hopen dat ze het dan ook daadwerkelijk kunnen zien!

Qua datum... ik hoop weer op de uitgerekende datum. Mijn zoontje en ik zijn ook op de uitgerekende datum geboren en dat vindt ik wel een heel mooi idee...
 
Terug
Bovenaan