voorgevoel?

Hebben jullie een voorgevoel wat het wordt?

Ik had geen idee eerst, een week voor de nekplooimeting zei ik tegen mijn man: dit is een meisje. En die vrouw zei ook een meisje te zien. Ben benieuwd!!!

Bij mijn zoon dacht ik ook een meisje te krijgen. Waren het kindje al de hele tijd het benoemen als yara. Dat was onze meisjesnaam bij stan!

Dit keer vind ik namen kiezen moeilijker! Vooral jongensnamen!!!! Meisjesnamen hebben we er nou twee. Ben zoooooo benieuwd! Kan al niet meer wachten bijna tot bevalling!

Liefs

Hai heppy,

Zat je voorgevoel zeer waarschijnlijk bij deze uk wel goed! :) Leuk he? Zo wordt het steeds een stukje echter.

Bij ons zijn de meningen nogal verdeeld. Ik denk dat het 2 jongens worden en m'n man denkt 2 meisjes!
Opa en oma denken ook jongens en de tantes en ooms ook! Wij hebben altijd wel een stiekeme wens gehad voor een meisje maar nu ik zwanger ben, maakt het me werkelijk geen snars meer uit! Ik kan niet wachten totdat we de echo hebben voor de geslachtsbepaling! En natuurlijk weer ff spieken, ik zou elke week wel een echo willen, vooral ook voor het gerustgestelde gevoel.

Meisjenamen zijn wij over uit, dat waren we gelijk al maar jongensnamen nog niet helemaal, moeilijk hoor!

Leuk he, om er zo mee bezig te zijn! Liefs Lynn.

Ja echt superleuk. Je hoort wel eens van mensen dat. Ze bij een tweede minder bezig zijn met de zwangerschap. Maar dat is bij mij echt niet het geval!

Mij maakt het ook niet uit wat het word! Twee jongens lijkt me ook superleuk! Maar een meisje zou ook te gek zijn! Voor de naam en het shoppen liever een meisje hahaha. Als een jongetje, ka. Ik namelijk niet megaveel gaan kopen, want heb drie kisten vol kleertjes tot maat 80aaaa van die mega ikeabakken he. Dus als ik een meid krijg heeft iemand heeeeeeel erg veel geluk haha! Aangezien ik al een meid ken die een jongen krijg! En mijn zus nichtje en andere collega hebben ook kans he!

Nou weer heel verhaal haha
Liefs

Ik riep vroeger altijd: als ik kinderen krijg wil ik graag twee jongens. Nu de eerste op komst is hebben we allebei het gevoel dat het een meisje wordt. Mijn man heeft het ook steeds over ze en haar. Rare is, dat ik sinds vrijdag het gevoel heb dat het een jongen wordt....

Wat namen betreft hebben wij meisjesnamen genoeg maar jongensnamen..... Heb er 1 genoteerd maar of dat hem wordt betwijfel ik. We hebben nog even om wat te bedenken. Wij willen vooraf niet weten wat het wordt dus dat is nog even spannend. Om te shoppen idd handig om te weten; jongens en meiden kleertjes plenty maar een beetje neutrale kleertjes is toch wat moeilijker.

Hoi,

Ik denk een meisje maar dat is vooral omdat deze zwangerschap zó anders is dan die van mn zoontje. Toen was ik moe en had ik hoofdpijn, nu ben ik veel misselijk geweest en had ik veel puistjes.

Ik wil denk ik wel weten wat t wordt maar heb er geen haast mee. Dat had ik bij mn zoontje wel, toen wilde ik de 20 weken met 18 weken haha! Nu zie ik t wel, belangrijkste vind ik dat t gezond is en als het weer een jongen is, dan word ik gewoon een hele leuke jongensmama! En heb nog voor een berg aan gave jongenskleding, dis praktisch gezien zou t wel fijn zijn.

Maarrr ik denk dus een meisje!

Ha, ik denk ook een meisje, een jongensnaam hebben we, maar een naam voor een meisje nog niet. Vind het zo lastig, wil een leuke, vlotte naam, maar niet een naam welke in de top 20 staat.

Wij denken ook dat dit weer een jongen wordt.
Over een naam hebben we het nog niet gehad.
We wachten op de 20 weken echo. Als we dan weten wat het wordt gaan we brain stormen (en shoppen als het toch een meisje wordt haha).
ik heb zel fecht nog geen idee welke naam ik nu echt leuk vind.
Bij onze zoon waren we er snel over uit en hadden we wel een meisjes naam, maar die zou ik nu niet meer kiezen als het een meisje wordt.
in mijn omgeving zijn er al meer meisjes met die naam.

Ik heb heel sterk het vermoeden dat het een jongetje is. Maar dat had ik al voor dat ik überhaupt zwanger was, Hahahaha! We hebben nu een dochter, een jongetje er bij zou leuk zijn (afwisseling), maar het maakt ons echt helemaal niks uit! We willen wel heel graag weten wat het wordt. Dus nog een week of 7 geduld:)

Terug
Bovenaan