voorgevormde voedingsbh's....

Hallo forummers,
wie o wie weet waar ik betaaldbare voorgevormde voedingsbh's kan vinden, niet dat het nodig is straks, het voorgevormde, maar ik vind het lekker zitten.

Voor ieder die nog voedingsbh's zoekt, OTTO heeft mooie en betaalbare voedingsbh's die je met een hand kan openen EN sluiten (dat laatste ontbreek nog wel eens)

oww die heb ik nog nooit gezien eerlijk gezegd....
nu kijk ik er ook niet na omdat ik ze niet echt nodig heb (cup e...) maar goed ik heb wel dikkere met een kantje toen bij mn zoontje bij de livera gehaald!!!

ik zag ze bij prenatal hangen toevallig! ik ben zelf er geen fan van maar vriendinnen van mij zweren erbij haha!

ik heb geweldige voedingbh's van emma jane!

He,
bedankt voor de reacties
maar zijn die bh's waar jullie het over hebben ook betaalbaar???
Ik heb ze op internet wel gevonden maar ik ga geen 40-50 euro neerleggen voor een bh die ik een jaartje draag...
Ik zal straks waarschijnlijk weer uitkomen op een cup D, daar ist ook niet voor ;) maar tvoelt net wat steviger vind ik.

die bij de prenatal waren rond de 25 a 30 euro volgens mij!!

ik heb er nu toevallig 1 gekocht op de jongegezinnen beurs van noppies is een topje met voedingsgedeelte is ook erg fijn ben alleen bang dat ik hem straks niet meer aankrijg bij mn eerste had ik tijdens de voedingsperiode cup f.... en ik heb nu de xl maat maar die zit nu al strak.... en ze zijn niks gegroeid die waren 5 euro per stuk toen! ook heb ik er 2 meegroeistrings gekocht ergggg fijne dingen haha

Terug
Bovenaan