Voorhoofdsholteontsteking

Ben 5 weken zwanger en denk dat ik voorhoofdsholteontsteking heb.
Kan dit kwaad tijdens zwangerschap?
Iemand dit ook mee gemaakt en wat kan je het beste doen om het te verhelpen?
 
Heel vervelend inderdaad. Helaas herkenbaar... Nee, het kan geen kwaad voor de zwangerschap, de baby merkt hier niets van (zolang je er geen (hoge) koorts bij hebt). Het is gewoon heel vervelend voor jezelf, ook omdat er weinig is wat je tijdens de zwangerschap kan nemen qua medicatie. Ik ben 3x per dag gaan stomen. Dus hoofd boven een pas warm water en handdoek over je hoofd. Even googlen als je het nooit eerder gedaan hebt. Werkte als een tierelier. Na 1,5 dag merkte ik al verlichting, binnen een paar dagen was ik ervan af! Succes! 
 
Heb het een paar weken geleden ook gehad, ik ben nu 38 weken zwanger, bij mij hielp stomen helemaal niks ? ik heb een speciale neusspray gekregen via het ziekenhuis en zelfs een week tramadol geslikt iom huisarts uiteraard. Ik was er na 3 weken pas vanaf en het was hel. Maargoed ik zou inderdaad eerst proberen te stomen wie weet helpt het bij jou wel. Voor de baby kan een voorhoofdholteontsteking in ieder geval geen kwaad, wel in de gaten houden of je koorts krijgt. Succes!
 
Ik heb het hier ook. 14 feb COVID gehad en dit eraan overgehouden. Knap maar niet op. Nu 20 weken zwanger… heel
Naar! Proef de hele dag ontstekingsrommel en heb enorme last van slijm… hoest ook flink en plas door benauwdheid in mijn broek of moet overgeven door vele slijm. Heb een pretnizon neusspray gehad. Reageerde ik niet goed op. Bloedneuzen, spugen, hoofdpijn en moe. Nu sinds vandaag een peneceline voorgeschreven gekregen en hoop zo dat dit gaat helpen.
 
Dank voor jullie reactie.Heb voornamelijk last van dat ik verkouden klink maar dat naar mijn gevoel niet ben. Hoofdpijn aan linkerkant van me hoofd van voor tot achter en boven me linkeroog erg gevoelig als ik omlaag kijk of bukAls ik hoest doet m’n hoofd zeer
Opluchting om te lezen dat het niet schadelijk is voor je baby, ga zometeen gelijk beginnen met stomen
Heb ook wel last van hoofdpijn en wat verhoging
 
Wat vervelend zeg. Heb niet echt tips helaas voor je. Maar tegen de hoofdpijn mag je paracetamol nemen, als je dat nog niet doet. Hopelijk is het snel voorbij. Beterschap!
 
Terug
Bovenaan