voorhuidje ontstoken

mijn zoontje van 5 maanden heeft een ontstoken voorhuidje,
zalf gehad van de dokter.
hij moet over een maand terug om te kijken of het voorhuidje al wat soepeler is,hij is u te strak.moet zelf nu af en toe op en neer gaan met zijn voorhuidje,
is het als hij wat ouder is nog niet goed ,moet hij besneden worden.
Wie heeft er tips of ervaring met voorhuidje/besnijden?
groetjes samantha
mama van larissa (19-02-2002),lisanne (17-05-2003) en joey (15-08-2006)

Hoihoi,
Mijn oudste zoon(nu 5 jaar)heeft hetzelfde gehad.
Hij is hier twee keer aan geopereerd,de eerste keer was hij net een jaar geweest,toen hebben ze het alleen opgerekt.
Dit bleek niet voldoende te zijn dus is hij toen hij twee was besneden.
De operatie duurt niet lang en ik moet zeggen dat het best mee viel,hij heeft er niet heel erg veel last van gehad.
Onze jongste(4,5 maand),moet waarschijnlijk hetzelfde ondergaan,ook zijn voorhuidje is vernauwd,maar dat is nog afwachten.
Hoe wist jij dat het ontstoken was?
Ik hoop dat de zalf goed helpt.
Groetjes Tanja

hoi
bedankt voor je reactie.hoe ik zag dat hij ontstoken was???
het bovenstukje van zijn plasser is vuurrood,
ik moest vandaag tog naar de dokter omdat hij al drie dagen koorts heeft,van pieken van 40.4.toen heeft de dokter gekeken en zag   dat zijn voorhuidje te nou is,moet over een maand weer terug om het te laten zien.
hij heeft miconazolnitraat hydrocortison (ontstoken eczeem) en een kuurtje (amoxicilline)
(bacterie infectie)maar ik weet niet meer of ze die kuur nou voorgeschreven heeft voor joey's voorhuidje of voor die koorts.het is nog afwachten of het werkt.
groetjes samantha
mama van larissa (19-02-2002),lisanne (17-05-2003) en joey (15-08-2006)

huh......hoe weet je dat het voorhuidje te strak zit dan....misschien een hele rare vraag hoor maar ik weet het echt nie...

Wel heel zielig hoor dat het ontstoken is....getsie zo klein en dan van zown ding al last....

Yoëll heeft al een poosje ontdekt dat hij een plassertje heeft en als ie in bad zit of in zn blootje op de bank ofzo ligt dan zit ie er altijd keihard aan te trekken pfffff vind het niet normaal haha....dat moet toch erg zeer doen toch!!!!!!

Terug
Bovenaan