voorjaar in aantocht...net als de nesteldrang!!!

Nou de titel zegt al genoeg...

Lekker de zon die schijnt, deur lekker openstaan, huis laten luchten en had om 11 uur vanmorgen alles al schoon, ons konijn een schoon hok gegeven en boodschappen gedaan hahaha...

ik vind het heerlijk en het hoeft voor mij alleen maar warmer te worden!!!

Liefs randy

hoi randy

vanbinnen voel ik mijzo ja, maar helaas werkt mijn lichaam nog niet mee.
het was geweldig weer vandaag en lentekriebels zijn er volop aanwezig.
maar vanaf morgen werk ik 12 uur minder en meer regelmaat in mijn werk, dus ik denk dat hoe mooier het weer wordt hoe meer ik zelf kan oppakken
genieten ga ik de komende periode zeker
gr sabine

Hey Randy,

Ik weet hoe je je voelt.
morgen ben ik leker vrij en vrijdag ook, weer even lekker de tijd om een bezem door het huis te halen en de ramaen eens te soppen en open te zetten.
We hebben hier net een griepje in huis gehad en vooral voor mijn zielige vriend die het toch wel heel erg had (ach ja mannen........zucht) is het wel weer even goed om wat frisse lucht te hebben.
Bij dat warmer worden sluit ik mij helemaal aan, al kan ik er ook al heel blij van worden dat de dagen weer wat langer licht zijn.

Liefs Tamara

Heeeeel herkenbaar. Ik werk halve dagen tegenwoordig, dus de andere helft van de dag ben ik opeens aan het schoonmaken.
Normaal was ik de hele week weg, dus lette ik niet zo op die zooi. Dan ging ik één keer per week het hele huis door en was het weer prima. Maarja, nu ben ik veel meer thuis, zie ik veel meer zooi en heb ik veel meer tijd.
Met het voorjaarsachtige weer van gisteren heb ik zelfs, hoe huisvrouwerig, de voortuin aangeveegd en vervolgens een half uur met de buurman staan leuteren. Wow, het leven van een huisvrouw bevalt me wel!

Maar idd, voorjaarsschoonmaak, tel daar perfectionisme en een tikkeltje nesteldrang bij op en.... poetsen maar!

ja o heerlijk dat de zon begint te schijnen heb echt zin in de lente/zomer (terwijl ik normaal helemaal niks heb met de zomer) mijn lijf heeft het ook wel gehad met het koude weer.
en poetsen is ook zo lekker dan alles op orde maken etc. mijn lijf werkt ook niet echt mee maar doe dan maar beetje bij beetje alles poetsen (lijkt dan alleen niet op te schieten maar ja)

ja o heerlijk dat de zon begint te schijnen heb echt zin in de lente/zomer (terwijl ik normaal helemaal niks heb met de zomer) mijn lijf heeft het ook wel gehad met het koude weer.
en poetsen is ook zo lekker dan alles op orde maken etc. mijn lijf werkt ook niet echt mee maar doe dan maar beetje bij beetje alles poetsen (lijkt dan alleen niet op te schieten maar ja)

mijn lichaam vond het ook niet zo'n goed idee....vannacht en vandaag veel harde buiken en overgeven door maagzuur....

maar heb wel lekker een schoon huis, joehoeee!!!

Vandaag heeft mijn lieve nichtje een dochter Liv gekregen dus ben helemaal happy!!!

Terug
Bovenaan