<p>Hoi hoi, wij hebben een super lief zoontje. Ik heb mezelf altijd als meisjes moeder gezien en moest best schakelen toen we hoorden dat het een jongetje werd. Begrijp me goed, ik vind het fantastisch!!</p><p>Echter zijn we af en toe al aan het fantaseren over een 2e,willen er nl niet teveel leeftijdsverschil tussen..</p><p>Ik vind een 2e heel erg spannend, maar eigenlijk om de reden dat ik nu heel graag een meisje zou willen. </p><p>Ik weet dat heeeeeel veel mensen dit niet vinden kunnen en beginnen over als het maar gezond is. Dat is uiteraard zo, maar ik ken genoeg mensen die hun kindje weg zouden laten halen, 2 hebben het zelfs gedaan, als het niet gezond is. Dat zou ik dan weer nooit kunnen.</p><p>Maar goed... Ik voel me af en toe best schuldig dat ik er zo over denk, en ik vroeg me af of meer mensen dit herkennen. </p><p>Daarnaast heb ik gelezen dat er trucjes zijn, bijv. Voor een meisje magnesium slikken, zorgen dat je wat ruimer voor je ovulatie zit etc..</p><p>Ik vroeg me eerlijk gezegd af of mensen dit weleens geprobeerd hebben en of het het gewenste effect had haha!</p>