Voorkeur Meisje

Hoi Hoi

ik ben inmiddels al weer 12 weken zwanger bijna, ik ben al moeder van 2 jongens dus zou het leuk vinden om deze keer een meisje te krijgen.
alleen zelf heb ik weeer het gevoel dat het een jongen word.
het is echt niet zo dat ik niet blij zal zijn als we weer een zoon zouden krijgen maar een meisje zou wel heel erg leuk zijn nu.
Mijn man zou heel blij zijn als we nog een jongen zouden krijgen. hij zou een gat in de lucht springen. ik zou het denk ik even weg moeten slikken en dan weer vrolijk verder gaan.
ik kan ook niet wachten om er achter te komen wat voor geslacht onze kruimel krijgt. ik ben er ook aan het denken om eerder een geslacht bepaling te laten doen. bij de vorge 2 hebben we dat niet gedaan.heb ik gewoon netjes gewacht tot de 20 weken echo. meschien komt het wel omdat dit echt de laatste keer is dat ik zwanger ben. want we willen het echt maar bij 3 houden.

groetjes Mij een echt nieuwsgierig aagje
 
He Mammatje2011.

Ik ben zelf ook zwanger van nr 3. Inmiddels 36wk dus mijn zwschap zit er gelukkig bijna op.
Mij maakte het niks uit mijn man wel die wilde graag een meid. Ook bij ons is het (als het goed is) de laatste. De zwangerschappen bekomen mij niet zo goed.
Ik had zelf helemaal geen voorkeur en vond zelfs 3 jongens op rij wel heel erg leuk. Zeker omdat mij omgeving er eigenlijk op aandrong dat het een meid moest zijn omdat ik al 2 jongens heb...Nou sorry maar daar werd ik echt knettergek van. Allebei was zeer welkom.
Bij de 20wk echo bleek mijn mans wens in vervulling te gaan. Nu bij week 36 begin ik er een beetje aan te wennen. Alles is roze de kleding van de jongens is echt weg (goed doel) en de groeiecho bij 34 wk gaf ook weer aan een meid..Maar na 7 jaren in een jongens wereld gezeten te hebben is het voor mij nogsteeds moeilijk te bevatten dat het nu een meisje wordt. Eerst zien dan geloven???
Ik zal voor je duimen dat het bij jullie een meid wordt maar een jongens moeder wordt op handen gedragen de rest van haar leven!!
 
heey meiden

ik ben ook zwanger van ons derde kindje en wordt 90% zeker een jongetje onze andere kids zijn ook jongens wij zouden ook wel een meisje leuk vinden maar ben toch ook blij dat een jongetje is omdat je als moeder van twee jongens toch weet hoe het gaat met jongens en het dan weer anders is als er een klein meisje bij komt en eigenlijk maakt het me ook niet uit wat het wordt als het maar gezond is ben allang blij weer zwanger te mogen zijn hebben hier 7 jaar op gewacht hebben in 2003 een mola zwangerschap gehad is een miskraam geworden met 11 weken en 6 dagen dus heb geen voorkeur ben dolblij met me kleine mannetje in me buik maar vind het super voor jullie als het een meisje is

groetjes tamjoh
 
hay meid,

Na, mijn miskraam ben ik geen eisen meer gaan stellen. Je krijgt je baby, wat het dan ook maar is. Ik begrijp je voorkeur wel hoor maar zie alsjebliefd in dat je sowieso een rijke vrouw bent met drie gezonde jongens. Gefeliciteerd!

Liefs Jessica
 
Hoi,

Ik ben ook zwanger van mijn derde kindje. Ik heb twee jongens en ik ben nu 19 weken zwanger. Ik wil niet weten of ons derde kindje een jongen of een meisje word. Ik vind het moment zo speciaal als je kindje op je buik gelegd wordt en als je dan hoort wat het is... Mijn man heeft een voorkeur voor een meisje, hij heeft al twee mannen zegt ie. Mij maakt het niet uit, ik weet hoe ik met jongens om moet gaan en volgens mij is een meid toch weer heel anders. Aan de andere kant is dat natuurlijk ook wel weer heel leuk... Dat heen en weer gegooid worden tussen die gevoelens vind ik leuk en dat zal zo blijven tot die kleine geboren is.

Fijn weekend allemaal!! Groetjes Issaatje
 
Ook hier zwanger van de derde, de eerste twee zijn jongens en dit wordt weer een jongen! Dus straks de trotse mama van drie jongens. Tja ik had ook stiekum een meisje gehoopt maar nu ben ik helemaal aan het idee gewend dat we straks drie jongens hebben en we zijn er superblij mee. Maar ik ben wel blij dat ik nu al weet dat we een derde zoon krijgen, ook voor ons is het de laatste. Maar nu ik 32 weken zwanger ben begin ik wel nieuwsgierig te worden naar dit mannetje, lijkt hij op de andere twee?
 
Ook hier een heel nieuwschierig aagje! Wij krijgen volgende week een echo en dan ben ik 15 en halve week. Als het kindje goed ligt moeten ze het geslacht dan al kunnen zien( alleen niet met zekerheid maar wel % kans.. (
Bij ons in de buurt is er iemand die echo's maakt wanneer je dat wil tegen een betaling,
Als je echt niet kan wachten kan je dat altijd nog doen!!

Succes
 
Terug
Bovenaan