Hi Nienke,
Volgens mij niets om je onzeker over te voelen, hoort volgens mij bij de leeftijd en zeker bij het meisje zijn. De meeste meisjes trekken heel erg naar paps, net zoals dat de meeste jongens naar mams toe gaan trekken.
Het is met deze leeftijd allemaal nog erg eenzijdig maar dat verandert als ze ouder wordt, maar ze zal waarschijnlijk naar papa blijven trekken. Wij hebben 3 dochters en alle drie hebben ze die fase gehad. Het wordt bij de oudste al iets minder, maar ze staan toch harder te springen als papa thuis komt, dan wanneer ik thuis kom.
Ik vind het niet zo erg, ook omdat ik de meeste tijd met ze door mag brengen, en als hij dan thuis is geniet ik van de blijdschap van de meiden dat hij eindelijk thuis is. En als hij ze dan naar bed moet brengen, prima, kan ik ook een keer lekker zitten.
Mijn dames zijn trouwens 4 (vandaag jarig), bijna 3 (in feb) en anderhalf en we verwachten de vierde deze maand.
Hopelijk kan ik je een beetje een hart onder de riem steken. Denk maar zo: papa blijft altijd papa om tegen op te kijken, maar mama wordt al snel je beste vriendin....
Liefs Lin