voorkeurs richting

Ja hier wel. Ik let er nu extra op want bij mijn zoontje moesten we aan de fysio. En is het ook gewoon helemaal goed gekomen hoor! Merk het nu ook weer. Geef standaard fles op andere kant en leg haar hoofdje ook recht. Gewoon goed op letten.

Ben benieuwd wat het CB nu gaat zeggen. Ti's niet heel erg hoor nu. Maar hou het wel in de gaten.
 
Hier ook voorkeurshouding naar rechts.
Heb er wel altijd opgelet of hij ook op linkerkant ging liggen. Doet ie ook wel maar blijkbaar gast hij toch weer naar rechts in zijn slaap.
Ook al kleine afvlakking te zien.
Hij krijgt sinds afgelopen week fysio.

In de gaten houden en anders ff cb bellen.
 
wat doet de fysio dan precies ?
Ik ben pas 17/1 aan de beurt bij de fysio voor de 1e afsp dan is die bijna 2 mnd belachelijk vindt ik dat .
 
Ons zoontje had ook een voorkeurshouding, heel vervelend is dat!

Wij kregen toen het advies er heel goed op te letten dat hij zijn hoofdje bij ieder slaapje op de andere kant had liggen. Dus ene slaapje links, andere slaapje rechts. Draait je kindje het hoofdje steeds terug dan kan je 'm ook achterstevoren in bed leggen of het bedje draaien. Wij onthielden naar welke kant hij keek door aan die kant een klein knuffeltje op t hoofdeind te leggen.

Hier ging het zo goed dat fysio of een redressiehelm nooit nodig is geweest.
 
ik bedoelde 17/1 pas bij de CB ipv van de fysio .
Ik heb ook aan de andere kant iets hangen aan zijn wiegje en doe dagelijks wat oefeningen en heb hem ook achterstevoren gelegd . Maar helaas blijft hij gewoon kijken en liggen naar links .

Ik had gelezen dat iemand de fles afwisselnde van houding van re naar li hoe doe je dat als je re handig bent . Geef je hem dat liggend ?
 

Wat je kan doen om af te wisselen als je een voedings kussen hebt je kindje daarop leggen. Of links van je of rechts of recht voor je. Voor jezelf ook fijn want je krijgt geen lamme arm, ik geef altijd zo de fles.
 
Logan doet het niet alleen met zijn hoofd maar legt zijn lichaam ook in een soort banaanvorm.
Fysio doet dan wat oefeningen met hem en ik moet zelf met een hand op zijn achterhoofd en oogcontact zorgen dat hij naar links draait. Met mijn hand kan ik dan beetje meehelpen maar hij moet het vooral zelf doen. Moet het ongeveer 5 minuten per dag doen.

Verder kun je tegen de rugleuning van de bank of in de box even(half) op zijn zij leggen. Dan kan het hoofdje ook niet draaien naar de voorkeurskant.

Hebben ze bij jou geen inloopspreekuur op cb?
Hier hebben ze vaak ook nog wel een gaatje als je belt kun je vast wel even terecht dat ze ernaar kijken. Of gewoon ff naar inloopspreekuur kijken ze er gelijk naar daar zijn dat soort momenten voor.
 
Terug
Bovenaan