Voorkeurshouding / afgeplat hoofdje

<p>Hallo,</p><p> </p><p>Ons zoontje is nu 3 maanden en heeft sinds een maand fysiotherapie ivm een voorkeurshouding waar ik heb niet uitkrijg. </p><p>Van de fysio heeft hij een zijligkussen gekregen waar hij overdag in moet liggen. Mochten wij ons daar prettig bij voelen kunnen we ook over op het gebruik van de zijligkussen in de nacht. </p><p> </p><p>Heeft iemand ervaring met het gebruik van de zijligkussen en na hoeveel weken heeft het effect?</p>
 
Ik zou eens bij een osteopaat langs gaan! Dan hoef je niets te gebruiken en het kind gaat vanzelf weer beide kanten op liggen. 
 
Onze dochter is nu bijna 2 maanden en heeft/had ook een voorkeursligging. Ook fysio l. Advies gekregen om overdag te switchen na de ene voeding linker zij en andere voeding rechter zij. Ook met het voeden zelf iedere keer Ook een andere kant voeden. Met het verschonen kan je zorgen dat je recht verschoond dus het hoofdje onder je en beentjes van je af. Bij ons heeft dit binnen 1 week geholpen. Ze ligt nu ook met haar hoofdje de andere kant op te slapen. S nachts leg ik haar gewoon op haar rug.
 
Terug
Bovenaan