A
Anoniem
Guest
Hallo,
Onze Alyssa van 7 weken heeft duidelijk een voorkeurshouding. Heb al van alles geprobeerd om dat te veranderen.
Het bedje anders gezet - maakt niets uit
Alles aan de niet-voorkeurskant doen - wat we eigenlijk altijd al doen
In de box alles aan haar niet-voorkeurskant intressanter maken - maakt niets uit
Op haar zij laten slapen - massa hysterie!!
Een hydrofile luier aan haar voorkeurskant als verhoging - mevrouw blijft net zo lang bewegen tot dat ze weer op haar voorkeurskant ligt gepaard met hysterie!
Iemand nog ideeen????? Iemand hier ervaring mee????
Ik ga zowiezo dinsdag naar het inloopspreekuur van het cb, want ik zie een beginnende vervorming van haar hoofdje. Ben benieuwd wat ze daar zullen zeggen.
Nou ik moest het even kwijt hoor.
Groetjes
Wilma
Onze Alyssa van 7 weken heeft duidelijk een voorkeurshouding. Heb al van alles geprobeerd om dat te veranderen.
Het bedje anders gezet - maakt niets uit
Alles aan de niet-voorkeurskant doen - wat we eigenlijk altijd al doen
In de box alles aan haar niet-voorkeurskant intressanter maken - maakt niets uit
Op haar zij laten slapen - massa hysterie!!
Een hydrofile luier aan haar voorkeurskant als verhoging - mevrouw blijft net zo lang bewegen tot dat ze weer op haar voorkeurskant ligt gepaard met hysterie!
Iemand nog ideeen????? Iemand hier ervaring mee????
Ik ga zowiezo dinsdag naar het inloopspreekuur van het cb, want ik zie een beginnende vervorming van haar hoofdje. Ben benieuwd wat ze daar zullen zeggen.
Nou ik moest het even kwijt hoor.
Groetjes
Wilma