Voorleesboek baby

Hi!

Hebben jullie misschien tips m.b.t. een leuk voorleesboek voor babies? Ik heb uiteraard al verschillende boekjes liggen maar ik zou graag een boek willen met een bundel verhalen zodat ik iedere dag een ander verhaaltje kan lezen. Een beetje zoals Jip en Janneke, maar dan bijv. over dieren :)

Inderdaad Dikkie Dik en Kikker. Ook Muis is leuk!
Toen ons zoontje geboren werd kreeg ik allemaal oude boekjes van vrienden en familie. Daar zaten boekjes tussen als Hector de Hond, Polly de Pony en Kai de Kikker. Korte boekjes van karton, met veel plaatjes en weinig tekst. Vooral leuk dus als ze heel klein zijn en lekker zelf mee te rommelen.
Ook het Grote Voertuigenboek zat daartussen en dat is nu al heel lang de favoriet van mijn zoontje. Een mooi kartonnen boek met oneindig veel voertuigen erin. Echt een superboek! 
Pappa is een Held! Is ook een leuk boek, met veel verhalen van bekende schrijvers, maar ook mooie kijk- en zoekplaten erin. Met kleine verhaaltjes van bijv. Dick Bruna en langere verhalen van bijvoorbeeld Jip en Jabeek. Echt een boek om in te groeien.

Bedtijdverhalen voor rebelse meiden! dat zijn allemaal losse verhaaltjes. 
Geen losse verhaaltjes maar wel favoriet hier:
- Rupsje nooitgenoeg
- Van wie zijn deze billen? 
- Dat is niet mijn dinosaurus 

Muis is hier favoriet, heel simpele verhaaltjes. Ook het grote kijkboek van Fiep en die van Nijntje zijn super leuk!
Nijntje boekjes en Bobbi boekjes zijn ook leuk!

Dikkie dik vind ik vreselijk, zulke stomme verhaaltjes haha.

Terug
Bovenaan