Voorleesboek

<p>Hoii mama's</p><p> </p><p>Ik ben opzoek naar leuke voorleesboekjes voor jongetjes van 2 jaar. Met kijk flapjes bijvoorbeeld.</p><p>In de winkel kan ik echt niks leuks vinden.</p><p>Tips?</p><p>:)</p>
 
Hoi! Kijk eens op ilovespeelgoed, kun je filteren op leeftijd en of je flapboekjes, geluidsboekjes enz wil ? Hier zijn Dribbel en Nijntje boekjes nog steeds een hit of rupsjenooitgenoeg.
 
Hier is Bobbi favoriet, ik heb een hele serie staan. Zowel m'n 1.5 jarige als 3.5 jarige vinden ze fantastisch.

Verder het grote kijkboek van Fiep en het grote kijkboek van Nijntje.
Bij Kruidvat liggen vaak boekjes met flapjes (Woezel en Pip o.a.) en boekjes met geluiden, superleuk.
Prentenboek van dit jaar (Coco kan het) ook een hit hier.
 
Op de website van de Nationale Voorleesdagen kan je veel leuke boeken vinden. En ga eens met je zoontje naar de boekenwinkel. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat er niks leuks ligt voor hem. Kinderen vinden zoveel leuk! Hij kan dan zelf iets uitkiezen. Hier een aantal leuke:
We hebben er een geitje bij
Ssst, de tijger slaapt
Coco kan het
Dikkie dik: Wat een herrie!
Kikker is kikker
Een vriendje voor muis
Eric Carle's boek over alles
Ik zou wel een kindje lusten
 
Hier een jongetje van 2 dat helemaal weg is van Coco kan het en van Deze ridder zegt nee. Is niet met flapjes ofzo. Boekjes van de schrijver van "mama kwijt" zijn ook super leuk!
 
Zooooveel leuke boeken!
-Bobbi flapjesboek en alle andere boekjes. Liggen regelmatig voor weinig bij Kruidvat.
-Van wie zijn deze billen flapjesboek
 
Ik heb laatst hele leuke flapjesboekjes gekocht bij Kruidvat over dieren en over huisdieren. Er staat op dat het voor oudere kinderen is (qua tekst klopt dat ook wel) maar voor een 2-jarige is het al heel leuk om achter de flapjes te kijken. (Mijn zoontje is 20 maanden). 
 
Terug
Bovenaan