voorlezen

Ik ben begonnen met voorlezen toen mijn dochter een paar weken oud was. Ze snappen er inderdaad nog niks van, maar het ritme en de intonatie van je stem zijn al voldoende voor zijn kleintje. Het maakt niet uit wat je ze voorleest; zelfs de krant vinden ze leuk. Mijn dochter is nu 9 maanden en als ze niet naar bed wil, hoef ik maar een boek te pakken en ze wordt al stil. Ze vindt het vooral leuk om er dan zelf zo hard mogelijk doorheen te kletsen.
 
Hoi

Ik ben er ook heel vroeg mee begonnen. Al is het alleen maar dat je dan een leuk moment samen hebt. Ze ligt dan lekker tegen me aan en kan me dan zo aankijken alsof ze zeggen wilde ik begrijp het toch niet, heerlijk.
Nu is mijn dochter 9 maanden en kan ze er echt van genieten. Ze kletst dan lekker terug, net als de dochter van Sandra.
Ik meot zeggen dat ik daar ook echt van geniet.

Groetjes Ria
 
hoi,

M'n zoontje is nu bijna 3 maanden oud en ik lees hem voor vanaf het moment dat we uit het ziekenhuis kwamen (een week na de geboorte).
Hij begrijpt het dan nog wel niet zo goed, maar kijken naar de plaatjes vindt die wel erg leuk. Zeker van Nijntje, lekker fel!!!!

Gewoon leuk en gezellig samen.
 
Mijn dochtertje is 9 maanden en voor ze naar bed gaat lees ik een boekje voor. Nou ja, lezen.. Daar kom ik niet aan toe want madam slaat de bladzijde alweer om. Ze is erg ongeduldig en binnen een minuut is het boekje al uit.
Het gaat haar niet om het verhaal wat ik voorlees, maar om het omslaan van de bladzijden. Ik kan nog net koe of kip of boot zeggen voor ze de bladzijde omslaat.
 
Terug
Bovenaan