voorlezen?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Lezen jullie je kindjes al voor? En welk boek gebruik je dan?

Wij hebben een boek met 365 olifanten verhaaltjes gekregen, ze zijn vrij kort, maar Heather vindt het geweldig. Ze luistert er echt naar!
Verder Jip en Janneke en een heel leuk boekje over Kikker en Eend. Nadeel van dat boekje is dat het ook echt een plaatjesboek is, en Heather zet graag haar twee tanden in het boek.

Groetjes, KT

Hoi,

nee, ik lees (nog) niet voor, maar heb d'r wel zin in. Wanneer doe jij dat dan? Ik heb het wel eens geprobeerd, maar zijn concentratie was na ongeveer 10 seconden al weg.....

groetjes
Mie

Voorlezen doe ik nog niet, alleen bij de oudste. Daar ben ik ong. mee begonnen toen ze een jaar was ofzo.
Wel zing ik heel veel voor haar en vertel ik zelf verhaaltjes.
Erg leuk om te zien dat ze bepaalde liedjes al herkent.
Dat boek van de olifantjes ken ik. De oudste heeft de paarden-variant, erg leuke boeken idd.

Sil

Ik doe het iedere dag s'middags voordat hij naar bed gaat. Na het drinken van roosvicee en koekje. Op het moment lees ik Dikkie-dik. Heel leuk en gezellig en meneertje luisterd echt. Hij vind het prachtig.

hoi

ik lees ook nog niet voor, het intreseert hem nog niet, de oudste lees ik wel altijd voor en als ik hem dan bij me neem, wilt hij liever iets anders doen, maar kan niet wachten dat hij het ook leuk vind, want ik vind het wel altijd een gezellig moment

groetjes susanne

WIj lezen al vanaf het begin voor. Eerst plaatjes/ knisperboekjes samen plaatjes kijken en nu elke dag 1 boekje. 's avonds in bed lezen we Jip en Janneke voor. maakit niet uit of hij er iets van mee krijgt ( kunnen we het boekje tenminste nog eens vaker voorlezen) en hij luisterd wel echt

Carina

Ik lees nog niet voor! Die kleine van ons kan toch nergens haar aand8 bij houden! Als ze aan het eten is al niet dus hier geen succes...

x memke

Hier wordt ook nog niet gelezen, maar kan ik eigenlijk wel eens proberen. Ik had er domweg nog niet aan gedacht.
Zingen doen we hier wel veel. Als de cd met kinderliedjes op gaat vind hij het prima, en als ik dan nog mee ga zingen heb ik soms het gevoel uitgelachen te worden, haha!

Hmm, ga maar eens een leuk boekje opsnorren voor die kleine.

Groetjes Liesje

Terug
Bovenaan