Voorlezen

Lezen jullie je kids voor....
Floortje lezen we al heel lang elke avond een verhaaltje voor.
En Jochem sinds kort ook en hij vind het me toch leuk hihi hij stuitert gewoon in zijn bedje van het lachen haha.
Wanneer het verhaaltje uit is mag ik het boekje niet weg leggen maar gaat hij het zelf nog lezen in het donker.
Vaak lezen we prentenboekjes van de bieb maar hebben inmiddels zelf ook een hele verzameling zoooo leuk!

met alicia is dat niet te doen. die vouwt alle bladzijden dubbel. en de kartonnen boekjes trekt ze uit mijn hand en gooit ze weg..

we zijn wel al aant verzamelen voor der. zijn lid geworden van de disney club toen ze net geboren was.

Wij lezen al een tijdje uit de peuterbijbel voor. Een hele leuke met humoristische plaatjes. Soms voor het slapen gaan lezen we nog jip en janneke. Een boek heet bij Tjerk een lees haha. Verder heeft hij zelf wat boekjes waar hij zelf een Russisch verhaal van maakt.

Onze oudste lezen we elke avond voor. Momenteel is dat meester Kikker, maar vooral Dolfje Weerwolfje is hier favoriet. Tim heeft de rust nog niet om voorgelezen te worden. Hij vindt boekjes wel erg leuk, maar dan om snel doorheen te bladeren. Komt nog wel!

Hier wordt ook nog niet voor gelezen, hij wil het boekje alleen maar vasthouden en bladeren en we ktijgen niet de mogelijkheid om te lezen en als dit wel lukt kletst hij er door heen, we proberen het over een tijdje wekl weer. Maar leuk dat Jochem er van geniet, hihihi

pascal heeft een leesverslaafde moeder, dus heeeeel veel boekjes al in huis.
Soms luisterd hij zeer aandachtig, een nadere keer benoemen wij iets en zoekt hij het op in het boek.
en dat kan hij al zo goed en snel dat mijn vader hem pascalpedia noemt, hahaha.

@kelly; ook hier zijn al wat boekjes gescheurd. de hele dikke kartonnen, en de stoffen boekjes leven het langst hier.

smooty

Terug
Bovenaan