Voorliggende placenta

Hoi meiden,

Mijn placenta ligt tegen de voorwand. Ik weet dat ik de baby daardoor later dan gewoonlijk zal kunnen voelen. Dit is mijn eerste kindje. Met hoeveel weken zou ik, denken jullie, leven voelen? Ben erg benieuwd naar ervaringsverhalen van anderen!

Liefs, Karin (16w3d)
 
Die van mij lig ook voor, volgens mij begon het bij mij heel voorzichtig rond een week of 18 (maar op dat moment wist ik niet zeker of het nu de baby was of mijn darmen) maar met een week of 22 kon ik wel het verschil tussen darmen en baby merken. Nu met ruim 32 weken voel ik hem natuurlijk wel heel goed, maar ik word tot nu toe niet beurs getrapt zoals je dat wel eens van anderen hoort dus misschien is dat wel het voordeel ervan als je minder voelt.

groetjes, Jane 32 weken 4 dagen
 
hoi hoi

ja ook ik kon pas rond mijn 22 week onderscheid maken.
maar ik word wel helemaal beurs schopt helemaal de laaste paar dagen ( ben ruim 35 weken)vooral bij mijn ribben is ie goed te voelen
ook zie ik heel mijn buik zo nu en dan bewegen lijkt dan wel een golfslagbad (haha)
veel liefs
jacqie
 
ik heb geen voorliggende placenta en voelde het duidelijk met 17 wk. mijn vriend kon het met 18 wk voelen. ik moest wel rustig op mijn rug gaan liggen en mijn handen op mijn buik leggen zodat ze erna toe zwom zeg maar.

ik denk als je een voorliggende placenta hebt dat je het pas met een week of 22 zou kunnen voelen.
gr. sandy
 
Tijdens mijn zwangerschap had ik ook een voorliggende placenta maar ik voelde de kleine voor het eerst in week 17 echt heel gaaf voor de rest is die altijd heel erg druk geweest dus maar goed dat de placenta voorlag want nu had ik vaak al het idee helemaal beurs te worden getrapt maar wel gezellig als je het zo voelt rommelen vanbinnen.Een fijne zwangerschap toegewenst,groetjes Ingrid mv Thijs(7mnd).
 
Toevallig heb ik bij alle drie mijn zwangerschappen een voorliggende placenta gehad en gemiddeld voelde ik de baby pas rond 20-21 weken bewegen. Bij de tweede en de derde misschien iets eerder maar dat komt waarschijnlijk omdat ik het gevoel toen beter herkende. Nog een paar weekjes wachten dus... Succes!
 
Terug
Bovenaan