voorliggende placenta

Hoi allemaal ik zit op deze site misschien niet goed maar wil graag in contact komen met iemand die hierover meer kan vertellen Ik ben nu 16 weken zwanger en de placenta is iets los gelaten Hierdoor moet ik nu helemaal rust houden anders verliezen we waarschijnlijk ons kindje Kan iemand mij hier zijn ervaringover doorgeven Voor de rest iedereen sterkte gewensd bij het verwerken Tot hoors

Hoi Indy, ik heb er geen ervaring mee maar ik wil je wel even heel veel sterkte wensen de komende tijd! Zal wel moeilijk zijn complete rust te houden maar je doet het voor een super goed doel!
Sterkte!

groetjes F.

Hoi Indy,

Heb hier zelf geen ervaring mee, maar mijn zus heeft dit wel gehad. Maar dat was een acuut geval Ze was toen 6 maanden zwanger en heeft een maand in het ziekenhuis gelegen met stricte bedrust. Uiteindelijk is haar kindje na 7 maanden met de keizersnee gehaald. Ze is nu een flinke, gezonde tiener, dus dat is al heel wat jaartjes geleden.
Heel veel sterkte en doe het echt rustig aan.
Dikke knuffel,
Nina

ik ken ook iemand die bij 14 weken al plat moest. Na 2 maanden was ze weer op de been, maar moest echt weinig doen.ze moet deze week bevallen, en alles is goedgekomen.
Sterkte met het rust houden want dat is ook niet makkelijk.

Terug
Bovenaan