voorlopig laatste echo

Vandaag voorlopig mijn laatste echo gehad. Nu ben ik ook wel erg verwend om ze om de twee weken te krijgen maar was iedere keer wel heel erg blij dat ik kon gaan. Heb nog steeds het idee dat het fout kan gaan. De echo was prachtig. De kleine sliep, dus konden goed kijken en eindelijk heb ik het hartje gehoord. Net toen ik zei dat ie zo rustig was werd hij/zij wakker en heeft nog even heerlijk liggen spartelen. Maagje en de blaas waren goed te zien. Heb een mooie afdruk waar je precies de vingertjes kunt tellen. Ze zitten er allemaal. Over 2 weken ga ik verder onder controle bij de huisarts. Dan krijg ik ook gelijk de uitslagen van het bloedprikken. (Wat weer eens een ramp was) Gelijk maar even op toxoplasmose laten testen.
Wou dat ik het kindje kon voelen, dan zou ik een stuk minder onzeker zijn. Heb eigenlijk geen klachten en mijn buik groeit ook niet meer. Is zelfs minder geworden en ik kan mijn gewone kleren weer dicht krijgen. ( Waarschijnlijk door de 4 kilo die eraf zijn, waar ik normaal blij om zou zijn maar het nu niet echt mee helpt aan het vertrouwen)
Vreemd dat ik me toch zo voel terwijl ik de kleine vanmiddag toch in alle glorie heb gezien.

Zijn er meer met die gemengde gevoelens of spoor ik niet helemaal?

Hey meid,
Je moet echt proberen het een beetje los te laten, je hebt goede echo´s, je kindje groeit en ontwikkeld zich, heeft zelfs nog naar je gezwaaid ;-)
Tuurlijk hoort het er een beetje bij, maar de 1e weken zitten erop en genieten is nu heel belangrijk!!
Nog een maand of 6 en dan kun je 24/7 vingertjes tellen.

Liefs MJ

Ik herken het wel een beetje, ook ik ben zo onzeker af en toe. Je wilt dan echt nog even een bevestiging of alles wel goed is, ondanks je echo en dat je het hartje hebt gehoord.

Gisteravond was ik zo onzeker ik had ineens bij mijn afscheiding een klein beetje bloed zitten, ik natuurlijk gelijk in de stress, gelukkig heb ik zulke lieve verloskundigen dat ik gelijk even mocht komen om het hartje te luisteren. Er was uiteraard niks aan de hand en het hartje klopte zo mooi. Ik had waarschijnlijk te hard geniest ofzo. En waarschijnlijk ben ik gewoon erg gevoelig voor dat soort dingen. die baarmoeder is tenslotte erg goed doorbloed.

Dus supertje ik snap je volkomen. Maar we moeten ons idd maar proberen niet te druk te maken, we zijn de kritieke periode voorbij en moeten echt gaan genieten.

Liefs Tamjo

Genieten! Je hebt idd een goeie echo!! Het is natuurlijk voor mij heel makkelijk praten maar je hoeft niet voor niks niet meer zo vaak heen! dus dan weten ze in het ziekenhuis ook dat het goed zit!
Bijzonder he? zo'n kleintje! Het blijft echt een wondertje!!
Geniet ervan!

Liefs

hoi supertje,
hoe is het met je?
ik denk ik zoek je eens op om te zien hoe het met je gaat.
Ik lees dat je toch nog erg onzeker bent. Kan ik me voorstellen hoor. Zo te lezen heb je wel van de echo genoten,moet je ook zeker doen hoor!
Wat ik ook nog even wilde zeggen,ik heb de testen nooit meer ontvangen van je.
Ik ben bang dat ze bij de post kwijt zijn geraakt.

Meis,
probeer te genieten van je zwangerschap,dat je verder voor controle naar de huisarts mag is een goed teken.
groetjes Fleur
(als het langer duurt)

Terug
Bovenaan