Voorlopig niet werken voor mij

Ik heb in overleg met huisarts en de gynaecoloog besloten het nog heel rustig aan te doen. Mijn zwangerschapsverlof liep de 23ste af en was er al weken tegen aan het hikken. Mijn lijf wilt echt niet. Heb nog veel last flinke krampen en bekkeninstabiliteit. Had verwacht dat dit laatste allang over zou zijn omdat ik zoveel ben afgevallen maar helaas. Ook ben ik nog teveel in mijn hoofd bezig met verwerken van alles. Ik geniet wel weer volop van Emi. Merk zelfs dat ik haar liefst dicht in mijn buurt heb ben vanavond voor het eerst sinds Emi er is alleen op pad geweest aan de ene kant heerlijk maar was wel blij dat ik weer thuis was.Ik vind het nog allemaal erg dubbel wil weer onder andere mensen zijn maar kan Emi echt niet alleen laten merk ik.
Dus ergens ook blij dat ik mezelf helemaal op de rit mag krijgen voor ik uberhaupt aan werken hoef te gaan denken. IK heb samen met mijn man besloten om onze wondertjes te laten vereeuwigen op ons lichaam. Nu nog samen een ontwerp bedenken en hoop dat we hierdoor ook alles een plek kunnen gaan geven. Emi komt ook bij mij klein ergens te staan en daarom heen wil ik iets van de andere kleintjes verwerken. Zo ga eindelijk eens proberen te slapen.

wat vervelend dat je nog zoveel last hebt meid. En wat fijn is het dan dat je nog niet hoeft te werken! Neem er goed de tijd voor hoor, niet is zo belangrijk als jezelf weer op de rit krijgen, helemaal met zo'n mooie meid om voor te zorgen moet mams in top conditie zijn :)
Ik zit zelf te jubelen om te beginnen met werken, maar eigenlijk vraag ik me af of dat niet meer vluchtgedrag is van mezelf. elke ochtend zit ik hier weer jankend aan de koffie. Ik heb van de week een verhaal geschreven om te kijken wat me nu dwars zit. Moet dit nodig met mijn man bespreken, zodat hij me hopelijk kan helpen, maar ik durf niet. Stom he!

Leuk dat je ze gaat vereeuwigen. Wij hebben laatst via Groupon met korting consults gekocht en moeten nu nadenken over waar we de naam gaan laten zetten. Ik heb zelf een wat mislukte tattoo op mijn pols staan al zeg ik zelf dus ik twijfel of ik die laat opfleuren en aanvul met haar naam of toch een andere plek.

Wat vervelend dat je nog niet helemaal lekker in je vel zit. Wel heel fijn dat je alle ruimte krijgt om bij te komen en te genieten van je prachtige meid!
Neem alle tijd die je nodig hebt en kan krijgen.

Wat een mooi idee om ze gaan vereeuwigen, zo zijn alle wondertjes altijd bij je.

Wat balen meid! Idd erg fijn dat je de ruimte krijgt om te herstellen! Pak die tijd en gebruik hem goed! En blijf praten, dat is zo belangrijk om iets te verwerken!

Leuk idee trouwens!!! Erg mooi!

Liefs ciomama

wat ontzettend goed van je dat je voor jezelf kiest!!

ik herken je gevoel van even weg willen zijn maar niet zonder je kleine te kunnen ook heel goed. Bij Mara had ik dat en dacht da het gewoon moedergevoelens zijn, nu heb ik dat niet want ik zit nu wel goed in mijn vel. toen was er zoveel stress en ongerustheid, teken dat het niet goed zat.

Neem je tijd en probeer gewoon lekker van Emi te genieten, daar begin je mee, de rest komt nog wel

ps goed idee vereeuwigen, start gelijks een topic erover
sterkte

Goede keus! Neem je tijd!! Belangrijk dat je alles weer op de rit hebt en dan pas aan werk gaat denken. Het is tenslotte maar werk en er zijn belangrijkere dingen ;) (alleen die stomme inkomsten zijn soms zo belangrijk :S)

Heel veel succes! Je komt er vanzelf.
Liefs

Terug
Bovenaan