Voorlopig niet zwanger, ik ben in de overgang!

Hi ladies,

Afgelopen week een heftige week gehad. Ik ben dinsdag geopereerd vanwege de complicaties die ik had met endometriose. Helaas was wat ze aantroffen niet zo best. Ze hebben twee grote cystes verwijderd en beide eierstokken waren vrij ernstig beschadigd en ik had overal in mijn buik verklevingen. Ze hebben niet alles weg kunnen halen dus de volgende stap is hormonen waarmee ik drie maanden in de overgang kom. Daarmee hopen ze dat die laatste restjes verdwijnen. EN BEDANKT! Ik dacht na die operatie 'gewoon' gezond te zijn, blijk ik aan de opvliegers te moeten, en voorlopig dus ook niet zwanger te worden. Voor na de injectie-kuur sta ik op de lijst voor IUI want ik mag eigenlijk niet meer ongesteld worden om zo geen schade meer aan te richten. Ik was redelijk gebroken toen ik het hoorde allemaal omdat ik al die tijd hoopte dat die stap aan me voorbij zou gaan... maar ik sluit me dus bij deze aan bji de groep!

Nu nog even fijn een tijdje thuis om te herstellen van de toch vrij zware operatie, ze zijn drie uur beziggeweest dus dat hakt er wel even in.

Liefs voor jullie allemaal,

groeten, Saar

Jeetje meissie wat een verhaal zeg!! Dat is effe een heftige operatie geweest. Ik kan me voorstellen dat je niet zit te wachten op het hele traject van niet ongesteld en niet zwanger mogen worden. Tegen de tijd dat je straks een gezond kindje in je armen hebt ben je het allemaal vergeten maar nu......pfffffffffffffff.
Sterkte meissie!!
lfs ing

hoi saartje,

wat een toestand allemaal en een tegenslag ik hoop dat je gauw weer op de been bent en dat die 3 maanden voor je mogen omvliegen zodat je weer gauw door kan gaan met proberen zwanger te worden. voor nu heel veel beterschap.

liefs linda

Hoi Saar,

Meid wat een verhaal zeg. Dat is echt een enorme tegenvaller en ff slikken geblazen. Ik hoop voor je dat je de tijd die je moet wachten toch sneller doorkomt als je nu denkt en heel veel beterschap voor nu gewenst. Laat je maar lekker verwennen als dat kan!!

Liefs Scorpy

Terug
Bovenaan