Voorlopige uitslag ziekenhuis na HSG en kijkoperatie

Gister avond zijn we voor de uitslag van het hele fertiliteitsonderzoek, inclusief HGS en kijkoperatie, in het ziekenhuis geweest.
We mogen het tot januarie nog even gaan "proberen".
We hebben nog een te groote kans dat het spontaan kan. het is niet helemaal optimaal; ik heb een lange cuclus (36 -40 dg) en mijn vriend heeft iets verminderde zaad kwaliteit.
Ook zijn we "pas" 13 maanden bezig en hebben we natuurkijk minder kansen dan een stel met een normale cyclus.
En omdat je eisprong krachtiger is van nature ipv met opwekkende dingen zijn we als vruchtbaar stel met kansen gister weer naar huis gegaan :)
In januarie mogen we nog een uitgebrijder zaadonderzoek komen doen, en als dat nog steeds slecht blijkt, wat de gyn niet verwacht omdat ik 12,5 kl ben afgevallen en mijn vriend gestopt is met roken, gaan we een andere koers varen.
Maar we gaan er van uit dat dat niet meer hoeft. vandaag of morgen is mijn NOD dus ben erg benieuwd.

Ook heb ik gister nog even aan de gyn gevraagd over de extra vruchtbaarheid na de HSG en kijkoperatie... MAAR DIT KLOPTE IDD. :))
Hoop doet leven.

Groetjes Kim

Terug
Bovenaan