hallo januari mama's! ik ben 1 jan uitgeteld. alles gaat heel goed. ik heb alleen erg veel last van vooroordelen.... ik ben 22 jaar en van veel mensen krijg ik te horen "ow mijn god wat erg! weet je vriendje het al?" ik ben getrouwd!!! woon 2 jaar samen en heb een goed lopende kapsalon. gelukkig zijn de opmerkingen niet van mensen die dicht bij me staan want die weten dat alles 'geplant' was.en die staan volkomen achter ons, en ze zijn er super blij mee. en al onze vrienden vinden het ook geweldig. we hebben al meer baby's in de vrienden groep en die meiden zijn 25 en dan is het niet meer jong. ik zit bij zwanger en fit en de eerste keer hadden we een voorsel ronde iedereen zat me aan te kijken "ow wat erg dat je zo jong bent. je weet niet waar je aan begint!" "hoe ga je het financieel doen? je ouders helpen zeker?" nee nee nee! we doen alles zelf!
sorry ik moest even mijn hart luchten. waarom kan iemand van 22 er niet voor kiezen en iemand van 25 wel? waarom zou ik nog 10 jaar wachten? we hebben het financieel goed voor elkaar we werken allebei hebben een koop huis en een hele mooie auto. en we zijn mega gelukkig met elkaar. we kunnen op elkaar bouwen. dus ja waarom? de zwangerschap gaat heel goed. gelukkig. over 3 weken hebben we de 20 weken echo heel spannend. ik ben nog steeds niets aangekomen is dat normaal? wel fijn om even mijn hart te luchten!
groetjes susanne
sorry ik moest even mijn hart luchten. waarom kan iemand van 22 er niet voor kiezen en iemand van 25 wel? waarom zou ik nog 10 jaar wachten? we hebben het financieel goed voor elkaar we werken allebei hebben een koop huis en een hele mooie auto. en we zijn mega gelukkig met elkaar. we kunnen op elkaar bouwen. dus ja waarom? de zwangerschap gaat heel goed. gelukkig. over 3 weken hebben we de 20 weken echo heel spannend. ik ben nog steeds niets aangekomen is dat normaal? wel fijn om even mijn hart te luchten!
groetjes susanne