Voorpret

A

Anoniem

Guest
Zo leuk Sinterklaas, vind het echt een kinderfeest.

Omdat wij het met de hele familie vieren, heb ik dus al aardig wat kado's in huis. Gisteravond heb ik ze allemaal ingepakt.. en dat vind ik dus al errug leuk!!!!!
Heb van de kids allemaal foto's uitgeprint en deze plak ik  op de kado's met wat versiersels van Sint en Piet erbij..Heb al 3 grote bartsmit tassen vol..hihi..

Wat is het toch leuk om kado's weg te geven, vinden jullie niet!!!!!!

Nu nog aan de gang voor de speurtocht, dat zal wel wat meer avondjes vullen, maar ja genoeg te doen.....

Gr. Ilone

Hoi Ilone,

De voorpret is vaak al leuk genoeg!! Ik vind het ook altijd leuk om dingen te organiseren. Als ik het zo hoor dan gaan jullie een leuke Sinterklaas tegemoet!! Vergeet geen foto's te maken :)

groetjes Linda

Ik ben stiekum jaloers.... Wij hebben helemaal geen leuke familie om het mee te vieren en Mette is het enige kleinkind...

lfs ing

nou inge,das hier hetzelfde,niet van de familie maar dat anouk enig kleinkind is,dus hier geen gezellig kinderfeest,en drukte.jammer hoor.

gr petra

He meiden,

Wie vieren het eigelijk 2 keer. Want ook met een club vrienden maken we er een leuke middag en avond van. Een paar kado's voor de kleintjes en dan met ze allen eten en als de kids op bed liggen gaan wij het Sinterklaas-spel doen..
dus misschien is  het leuk om dat nog  te organiseren.. zo gedaan... op internet kan je de spelregels uitdraaien...iedereen maakt wat te eten...gezellig toch!!!

Liefs ilone

Ik ben ook al helemaal inde stemming. Vandaag echt echt echt het allerlaatste gekocht voor de kinderen. Heb toch nog aardig wat van de wensen van de oudste in vervulling kunne laten gaan, al krijgt hij niet de WII of Nintendo DS ( zijn er echt mensen die dit hun kinderen geven voor Sinterklaas???)

In de allerhande (van de Appie) staat een aftelkalender, die hangt nu bij mij in de woonkamer. Verder ga ik vlaggetjes halen en rond 5 dec. ophangen.

gisteren een pieten-pakje gekocht!!! hahaha.....weet niet of ze hem past, ging vanaf 92/98 en Jennifer heeft 80....
Maarrrr.. lig nu al in een deuk..hihi..

Leuk hoor!! Wij vieren het alleen bij schoonouders met dus 2 kindjes. Hun zoontje van 2,5 en Feline van 1,5.
En verder doen we er niet aan. Ze heeft het toch niet door en we hebben genoeg kosten met de baby die straks komt.

Morgen wel naar de intocht (als het weer meewerkt ten minste).

groetjes Maris

Terug
Bovenaan